Hornbasser i Limfjorden
Fra : 7C

Dato : 01-05-02 16:51

Ifølge txt-tv, så er der nu hornfisk i Limfjorden. Er der nogen der ved
hvordan det ser ud ved Oddesundbroen?

Hvor smider man en båd i vandet ved Oddesundbroen?

Søren C.
Silkeborg

Fra : 7C

Dato : 03-05-02 20:04

Jeg svarrer lige mig selv.

Jeg var torsdag oppe ved Oddesundbroen i jollen. Jeg fiskede i 1½ time og i
den tid blev der fangede ca. 10 sild fra broen. Ingen hornsfisk!
Jeg selv fangede nada..zip..duda...nulognix...
Og det skal lige tilføjes at der på broen var mange der fiskede. Ærgeligt så
jeg tog hjem igen.

Ang. bådrampe...så findes der en rampe ved et gammelt fiskerleje og
campingplads ca. 5 km før broen på højre hånd, når man kommer fra
Struersiden.

Pris Kr. 35,-

Søren
Silkeborg

Fra : E.D.

Dato : 04-05-02 14:04

Hej Søren.

Takker.... Hvis du bestemmer dig for at prøve igen og skulle have lyst/plads
til en mere i båden er jeg klar til at splejse til evt. udgifter...

Mvh E.D.