Skærme
Fijala 3554
Hvilken TFT 15" er bedst (under 4K) ?
Fra : Thomas Bowers

Dato : 01-05-02 17:58

Hej NG

Hvilken TFT 15" skærm er den bedste til under 4K ?

Jeg har kigget på AOC LM500, Amitech Ultra Slim, Philips 150S og LiteON TFT.

Eneste krav er at den er skarp, har god kontrast og respons tiden er så lav,
at det ikke har betydning i f.eks bilspil.

Links til nogle tests vil jeg sætte pris på

Hilsen Thomas

Fra : David Holm

Dato : 01-05-02 20:06

>Jeg har kigget på AOC LM500, Amitech Ultra Slim, Philips 150S og LiteON
TFT.
Har hørt godt om philips og også set den i funktion, den ser meget fornuftig
ud.

>Eneste krav er at den er skarp, har god kontrast og respons tiden er så
lav,
>at det ikke har betydning i f.eks bilspil.

Samsung Syncmaster 151s fåes til 4065 kr hos www.m-e.dk

Er bl.a. testvinder i AOD test fra marts 2002.

mvh

David Holm

Fra : Thomas

Dato : 02-05-02 08:42

Jeg købte selv en Philips 150S for 3999kr for en måneds tid siden.
Jeg meget tilfreds med den. Den er skarp og har rigtig god kontrast. Jeg
har ikke brugt den til spil, så responstiden kan jeg ikke sige noget om.
Den har et flot design og er ikke kluntet og firkantet, som flere af de
helt billige fladskærme er.

-thomas

"Thomas Bowers" wrote in