ALI
Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 01-05-02 15:44

Nå, folkens! Så kom Michael Mann med sin nyeste film: ALI. Den
udkom her i Danmark i går (30. april 2002).

Nogen meninger?

Hvem ved hvad hans næste projekt bliver? Det vil jeg røbe i morgen.

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-05-02 00:16

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, folkens! Så kom Michael Mann med sin nyeste film: ALI. Den
> udkom her i Danmark i går (30. april 2002).
>
> Nogen meninger?

Den er ok.. lige til et 7-8 tal på en scala fra 1-10..
Handlingen er egentlig bare en fortælling som det foregik dengang, og man
møder nogle "højtstående" negere, dvs. folk der havde stor politisk
indflydelse dengang..

Den er bare meget lang..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Chr.

Dato : 02-05-02 08:03

Efter at have set Will Smith i hovedrollen i Ali, har han fået min fuldkomne
respekt som skuespiller. Tjek boksescenerne i filmen, og nyd Will's i
forsøget på at bokse som The greatest.
MVH Christian

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-05-02 19:19

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem ved hvad hans næste projekt bliver? Det vil jeg røbe i morgen.

Så ved du tilsyneladende mere end manden selv.

Det eneste, Mann har udtalt sig offentligt om, er en adaption af Steven
Presfields Gates of Fire (om belejringen af Sparta). Han har allerede lavet
en smule præ-produktion på filmen, men den er ikke green lighted ifølge
Variety. I betragtning af Manns sædvanlige produktionstid, så er det heller
ikke noget, der venter lige om hjørnet.

MVH
Jens