Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografering - Fotograf søges !
Fra : Spidergirl

Dato : 01-05-02 16:28

Hej

Er der nogle i denne NG som kender en god og SERIØS (gerne billig)
fotograf som kan tage nogle flotte pikante billeder af en kvinde som
er gravid i 8. mdr (mig selv).

Jeg vil gerne have et flot minde og havde forestillet mig nogle flotte
billeder - evt. S/H hvor der er leget lidt med skygge virkningen, og
evt. optaget i naturen.

Fotografen skal kunne dokumentere sit arbejde, da jeg ikke ønsker at
stå model for en amatør fotograf med skumle hensigter !

M.v.h.

BBJ

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 01-05-02 16:07

"Spidergirl" skrev i en meddelelse

> Er der nogle i denne NG som kender en god og SERIØS (gerne billig)
> fotograf som kan tage nogle flotte pikante billeder af en kvinde som
> er gravid i 8. mdr (mig selv).

De fleste fotografer jeg kender laver sådan noget. Så tag telefonbogen slå
op under fotografer og fortæl hvad du havde tænkt dig. Personligt kender jeg
til to i Århus, en i Hammel en i Pandrup og jeg kan sikkert komme på
flere.... der tager sådan nogle billeder.

Priserne svinger meget, men et bud er mellem 200 og 400 kroner for
optagelsen og mellem 500 og 1000 for et billede alt efter størrelsen.

Du er velkommen til at sende mig en e-mail hvis du vil vide mere.

Kåre

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 01-05-02 16:19

In article <6u10duo1g93f5ia5hgi8i70giae26ef9n6@4ax.com>,
bbjdk@hotmail.com says...

> Fotografen skal kunne dokumentere sit arbejde, da jeg ikke ønsker at
> stå model for en amatør fotograf med skumle hensigter !

http://www.undertryk.dk/fotografi/default.htm

Kig under Nudeart. Jeg synes i hvert fald det er nogle kanon billeder.

Send samme post igen om 5 år, så skal jeg gerne tage billederne for dig,
når jeg har lært hvordan

--

Jacob Saaby Nielsen
http://www.kode-fu.net

Fra : U. Pedersen

Dato : 01-05-02 20:43

On Wed, 01 May 2002 16:28:11 +0100, Spidergirl <bbjdk@hotmail.com>
wroti:

>Fotografen skal kunne dokumentere sit arbejde, da jeg ikke ønsker at
>stå model for en amatør fotograf med skumle hensigter !

Næ, men vi skal stå model til at du ikke vil være ved hvem du er ?

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-05-02 23:23

"U. Pedersen" wrote:

> Næ, men vi skal stå model til at du ikke vil være ved hvem du er ?

Godt gået Ulf, da jeg så tråden, blev jeg helt urolig for at alle var
hoppet på maddingen.....:)

Fra : Spidergirl

Dato : 02-05-02 20:19

N ææeee - det behøvet du såmænd ikke - du kan blot vælge at ignorere
mit indlæg istedet for at begyndet at skyde med skarpt !!!

Jeg har blot paraderne oppe for at sortere de værste platugler fra !

Birgitte

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-05-02 22:36

Spidergirl wrote:

> Jeg har blot paraderne oppe for at sortere de værste platugler fra !

Hva' med om du selv fremstod på en lidt mere seriøs facon, jeg betragter
mig selv som en seriøs fotograf, og jeg ville ikke drømme om at
respondere på dit indlæg.

- du ved krager søger mage....:)

Fra : Jakob S. Køster

Dato : 03-05-02 17:29

Det var da en gang p.. (urin) at fyre af...

Fra : jera

Dato : 03-05-02 17:50

> Hva' med om du selv fremstod på en lidt mere seriøs facon, jeg betragter
> mig selv som en seriøs fotograf, og jeg ville ikke drømme om at
> respondere på dit indlæg.

Jamen så lad dog være med at svare på indlægget. Du har allerede gjort det
to gange!

Jeg er ny på denne gruppe og bruger i det hele taget ikke news særligt
meget. Nu står jeg så overfor at skulle købe et digitalkamera og har derfor
fulgt med her på dk.fritid.foto i den seneste uges tid. Og ja, der er megen
viden og gode råd at hente. Men jeg synes det er beskæmmende, at se den tone
folk har overfor hinanden. Det virker som, at nogle føler sig højt hævet
over alle andre, og derfor engang imellem skal sætte os andre dødelige på
plads. Men sådan skal det måske ende, når folk ikke skal se hinanden i
øjnene?
Var det ikke lettere, hvis seriøse fotografer og andre, lod være med at
svare på indlæg, som ikke når deres niveau?

Tak til alle de seriøse debattører på dk.fritid.foto!

Jesper

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-05-02 00:52

jera wrote:

> Var det ikke lettere, hvis seriøse fotografer og andre, lod være
> med at svare på indlæg, som ikke når deres niveau?

Det her handler ikke om niveau eller fine fornemmelser, men derimod at
det er temmelig respektløst, når man på forhånd går ud fra, at dem man
henvender sig til er platugler - håber du kan se pointen...

> Tak til alle de seriøse debattører på dk.fritid.foto!

Selv tak.....!

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 01-05-02 20:46

"Spidergirl" <bbjdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle i denne NG som kender en god og SERIØS
> fotograf som kan tage nogle flotte pikante billeder af en kvinde som
> er gravid i 8. mdr (mig selv).

Dem kender jeg en del af... nu skriver du ikke noget om hvilken del af
landet du bor i, så det er lidt svært at give dig et navn som sådan, men du
kan prøve at kigge under adresser www.colourart.dk www.lorentsen.dk
www.fotostrip.dk det er fotografer der har styr på det. De 2 sidste sider er
bosat i Århus, men den første kan du bruge til at søge på landsdel.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk

Fra : Carsten Hansen

Dato : 03-05-02 21:41

Hej BBJ

Jeg kender én! En af mine rigtige gode veninder er fotograf. Jeg kan godt
formidle kontakten, hvis du er interesseret? Hun er bosat i kbh...

MVH

Carsten

Fra : Flemming

Dato : 03-05-02 23:45

Carsten Hansen wrote:

> Jeg kender én! En af mine rigtige gode veninder er fotograf. Jeg kan
> godt formidle kontakten, hvis du er interesseret? Hun er bosat i
> kbh...

Hedder hun Nønne ?

( En meget sød fotograf som var ude og tage billeder hvor jeg arbejder )

--
Mvh. Flemming
Outlook Express QuoteFix http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Carsten Hansen

Dato : 04-05-02 12:23

Nope... det gør hun ikke *G*

Fra : itgrafen

Dato : 09-05-02 23:02

"Spidergirl" skrev d. 01-05-02 16:28 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der nogle i denne NG som kender en god og SERIØS (gerne billig)
> fotograf som kan tage nogle flotte pikante billeder af en kvinde som
> er gravid i 8. mdr (mig selv).

Hej Spidergirl

jeg vil ikke gentage det hele igen, men prøv at kigge på www.photodk.com
der vil du se en liste over rigtigt dygtige danske proffesionelle
fotografer. De er ikke billige, men der er så godt som garanti for
kvalitet.
Hvis du bor i Ålborg eller Silkeborg, Århus, Frederikshavn eller
Holstebro området kan jeg anbefale dig fotografer som jeg personligt har
set sådanne billeder fra. (med den rigtige belysning, stemning,
posering, perspektiv og i smukt slutmateriale) kig eventuelt også på
denne side http://gomorgen.tv2.dk/it.php den fortæller lidt om hvor
vigtigt det er at vælge rigtigt.
Enhver kan tage et billede, det er ikke så mange der virkeligt kan
fotografere og endnu færre der kan lave et godt portræt.

held og lykke
dorthe

http://www.kandu.dk/