Jamen det kan vi skam godt li'
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-05-02 15:34

iiiihhh altså - nu kan man ikke engang ha sin drikkecultura i fred *G*

Havde købt sådan en med hindbærsmag og da jeg skruede låget af den, havde
jeg straks 2 plageånder omkring mig.
Dixie sad og hviiiiiinede ved mine fødder og Neo hang i min arm *G* Det var
sådn rigtigt: Gi' mig Gi' mig Gi' mig såååååå NU!

Ok de fik lov at smage - fik lidt på en lille tallerken. Årh mand de lappede
det i sig i løbet af nul , ingentid.
Troede slet ikke at de ku' li' sådn noget. Tør nu heller ikke gi' dem for
meget af det, så det blev kun til den lille tår.
Gruer næsten for hvordan det går, når jeg åbner den næste *G*

Hilsen
Joan, Neo & Dixie som ææææææææælsker cultura med hindbærsmag ;oP
www.nepton.dk/catz

Fra : Ann K

Dato : 01-05-02 22:48

Hejsa.
Der må altså være noget med hindbær, som katte tænder på... Jeg kan ikke
få lov til at spise min Gaio med hindbær i fred! Men alle andre
smagsvarianter afvises med (lettere) afsky...
Du kan nu roligt give dine misser en lidt større tår...
surmælksprodukter er ikke, ligesom mælk, automatisk og sikreste vej til
Racermave hos katte :)

Mvh Ann - der "deler" sin morgenmad med 2 hunde og 3 katte... og så
brokker Manden sig over "mit" forbrug af A38 ))

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-05-02 19:37

jamen så bliver misserne da glade *S* Når de nu næste gang får, en større
tår af min cultura
Uha der bliver kamp *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 02-05-02 08:04

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in
message news:aaou4o$dpb$1@sunsite.dk

> [...]
>
> Hilsen
> Joan, Neo & Dixie som ææææææææælsker cultura med hindbærsmag ;oP

Hi hi hi, Det er som at høre om Phumba. Hun ÆÆÆÆLSKER alt mælkeagtigt,
og søde sager også, så søde mælkesager er helt perfekt efter hendes
mening.
Vi har før givet dem cultura hvis de har haft optræk til dårlig mave, ud
fra betragtningen at hvis der er gavnlige bakterier i for menneskemaver
så kunne det jo være.... og altså, Phumba elsker det, Jack spiser det
for ikke at gå glip af noget spiseligt, og Bøv mener han er ude over
mælkestadiet for længst *G*

En ting Phumba forresten elsker endnu mere end Cultura er de der
skrækkelige Petite Danone som mine børn ind imellem får plaget sig til.
Efterhånden tror jeg mest det er for at de kan få lov at gi' Phumba dem
*L* For man har hende omtrent inde i MUNDEN hvis man spiser en af dem
- og de er både skrækkeligt søde om med en skrækkelig syntetisk
frugtsmag, så hvofor hun synes så godt om dem er lidt af en gåde, men
det gør hun altså.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 02-05-02 08:22

Cultura er DEJLIGT....

Mens Ce'Nedra havde dårlig mave forsøgte jeg også at gi' hende Cultura.
Købte naturel-versionen ud fra en betragtning om at katte jo ikke kan
smage sødt. Ville damen ha' det? Næh-nej... så gav jeg hende lidt for
sjov en skefuld af min egen Cultura med ananas, og den var bare SÅ
lækker!

Da hun var på penicillinkur med angiveligt "velsmagende tyggetabletter"
som hun godtnok ikke ville spise, brugte vi youghurt til at lokke dem
ned. Jeg kan godt tvinge piller ned i halsen på hende, men hun er
forskrækket i 3 dage efter, og med 10 dages penicillinkur syntes jeg
ikke det var særlig smart....så de blev i stedet pulveriseret og rørt
ned i noget "dejlig" yoghurt med ferskner. Resultat: glad og sund kat
uden "pille-traumer" *fnis* det største problem var at holde Silk fra
fadet, så han fik en klat yoghurt i sin egen skål som trøst!

/Pernille

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 02-05-02 12:48

Hej Joan!

Herhjemme er det yoghurt, som jeg spiser meget af (naturel, med skåret frugt
i). Herbert kredser om den, til jeg er færdig, og når jeg har spist og sat
tallerkenen til side, sidder der jo altid noget tilbage, som han så slikker
med største fornøjelse

Hilsen Birgitte

Fra : Kate

Dato : 08-05-02 16:06

> iiiihhh altså - nu kan man ikke engang ha sin drikkecultura i fred
> *G*

Haha, bare spørg Sofie hvad man bruger en ske til
Jeg aner ikke hvordan, men hun _kan_ altså høre forskel på om jeg tager
en gaffel/kniv eller en ske op af skuffen og også om jeg tager en dyb
eller flad tallerken. Hvis jeg roder med ske og dyb tallerken, så har
jeg bare ikke fred hvis hun ikke får noget i sin skål. Hun ææææælsker
ymer, youghurt, cultura...you name it Hvis jeg ikke passer på når
jeg spiser havregryn med mælk så drikker hun mælken. De andre har det
slet ikke på samme måde.

Kate