skæv tand
Fra : mimi

Dato : 01-05-02 15:06

Hejsa
Min søn har nu fået sin 2. tand.(lige kommet til syne idag). Det er de to
nederste tænder, som de fleste børn får først. Den første kom ud og sidder
pænt lige som den skal, men den anden kan jeg se kommer helt skæv op. Den
sidder nærmest på tværs af den anden. Så var det jeg tænkte om det er noget
der retter sig op efterhånden som den kommer op og der kommer flere tænder
til? Har nogen erfaring med det? Eller vil den bare altid være så skæv?
Knus fra mimi

Fra : Morten & Charlotte C~

Dato : 01-05-02 20:30

Kan godt berolige dig, efter vores tandlægens udtalelser er det meget
naturlige, at der kommer "skæve" tænder op, men at de vil rette sig
efterhånden som barnet får flere tænder

Mvh Charlotte