Upload af billeder.
Fra : Andreas Paasch

Dato : 05-02-01 15:18

Hej NG,

et lille problem hvortil jeg tidligere engang har set svaret - pist væk
idag!

Jeg har flere billeder .jpg og .gif på min website, men tre af dem - og kun
de tre - ser ud af h.... til og jeg aner ikke, hvordan jeg får det ændret.
Jeg mindes at man et eller andet sted i FP2K kan indstille hvordan billeder
uploades, Binært eller ASCII, men kan ikke huske hvor det nu var henne.

http://www.paasch.net/english/gbmftxt.htm - i bunden af siden.

Ser vildt forkert ud, nogen forslag?
Til orientering, jeg har hentet dem ind igen fra min backup, hjalp desværre
ikke.

Mvh.
Andreas