Er denne gruppe censureret ?
Fra : a

Dato : 01-05-02 14:24

Ved nogen om denne gruppe er censureret. Jeg kan ihvertfald ikke finde mit
oprindelige "lettere kritiske" indlæg om at Java er svært tilgængeligt. Der
var nogle gode svar med databaseprogramstumper, som jeg skulle bruge.

vh. Michael

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-05-02 14:30

http://groups.google.com

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 01-05-02 15:00

Nej, det er den ikke. Jeg kan sagtens se alle indlæg i den tråd du
nævner (min news-klient beholder vist også indlæg i et godt stykke tid).

-dennis

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 01-05-02 15:25

a <mal@proinvent.dk> wrote:
> [...]
> svært tilgængeligt. Der var nogle gode svar med
> databaseprogramstumper, som jeg skulle bruge.

Hej Michael

Denne gruppe er ikke underlagt censur, så problemet er nok din
"nyhedslæser" OE. OE fjerner pr. deafault indlæg, der er ældre end
XX dage.
Under Tools => Options, fanebladet Maintenance skal du fjerne hakket
ved "Compact messages in the background" (dette mindsker vist også
risikoen for fejl i OE). Eller i mindste fald fjerne hakket ved "
Delete news messages XX days after being downloaded".

For så at downloade alle tidligere indlæg, burde du kunne vælge
Tools => Get new Headers eller Get next XXX headers (kommer an på
din indstilling under Tools => Read, sektionen News). Hvis dette
ikke hjælper, kan du nulstille gruppen ved at højreklikke på gruppen
og vælge properties, fanebladet Local File og klikke på Reset. Og
derefter burde du kunne downloade alle indlæg igen. Så burde du også
kunne se indlæg tilbage til starten af december
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : a

Dato : 02-05-02 08:30

Tak for svaret. Det virker helt fint og jeg kan læse langt tilbage i tiden.

Med Venlig Hilsen
Michael Larsen