Nyt taletidskort
Fra : P.Sørensen

Dato : 01-05-02 14:20

jeg er ved at være færdig med min 6-måneders binding med Telia, og skal til
at gå over til taletidskort, formentlig hos club blah blah.
Det skulle vist være billigtst.
Kan det lade sig gøre at beholde samme mobil nummer i den sammenhæng??
Preben

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-05-02 14:33

> Kan det lade sig gøre at beholde samme mobil nummer i den sammenhæng??

Jep!
Men hos CBB giver du 100 kr. ekstra i oprettelse for den ulejlighed.
Se også http://www.telmore.dk hvor der ingen oprettelsesgebyr er - hverken hvis
du vil beholde dit nummer eller have nyt.

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...!

Fra : Snyder

Dato : 01-05-02 15:03

Hejsa.

"P.Sørensen" <psi@vestnet.dk> wrote in message
> jeg er ved at være færdig med min 6-måneders binding med Telia, og skal
til
> at gå over til taletidskort, formentlig hos club blah blah.
> Det skulle vist være billigtst.....

Billigt og godt (kører på Snofon). Jeg havde TDM tidligere og sparede så
meget ved skiftet, at det næsten føltes som at få lønforhøjelse Det
eneste jeg savner lidt er muligheden for at bruge telefonen i udlandet, men
det kan man heller ikke ved de øvrige billig-udbydere / taletidsabo's. Og
til den pris, er det noget jeg kan leve med...

> Kan det lade sig gøre at beholde samme mobil nummer i den sammenhæng??

Ja, det koster vist en hund, hvilket er småører i forhold til, hvad du
sparer i det lange løb, men det tager laaaang tid for dem at gøre det. Og
det har ikke noget med CBB at gøre. En af mine venner har netop fået sit
nummer flyttet fra Orange til Tiscali - det tog over 6 måneder! Med mindre
du har et super duper godt nummer som du virkelig er glad for, vil jeg råde
dig til at skifte....

hilsen,
Jesper