Grafik problem i MOHAA
Fra : Mythos

Dato : 01-05-02 13:42

Hej

Jeg har for noget siden gennemført MOHAA, jeg er som andre skuffet over
slutningen. Men nu ville jeg spille det igen, efter det har ligget stille på
maskinen i nogen tid. Nu er det bare sådan at jeg ikke rigtigt gider
alligevel, for der er sket noget med grafikken. Jeg har postet et billede i
dk.binaer under MOHAA, så kan man se hvad jeg mener med en fejl i grafikken.
Er der en der ved hvad det kan være der er galt ?

Kim Larsen

Fra : Martin K

Dato : 01-05-02 14:00

Ser lidt ud om en opgradering / geninstallering af gfs-driverne... vildt
gæt!

--
Martin K

Fra : Martin K

Dato : 01-05-02 14:00

Martin K wrote:
> Ser lidt ud om en opgradering / geninstallering af gfs-driverne...

øhhh... gfx-drivere - naturligvis!

--
Martin K

Fra : Mythos

Dato : 01-05-02 14:11

Det skulle være underligt om det er mine grafik drivere jeg skal gøre noget
ved, jeg har intet ændret siden jeg spillede sidst for noget tid siden, men
jeg vil da prøve dit forslag.

Kim Larsen

Fra : Mythos

Dato : 01-05-02 15:08

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

grafikken.
> Er der en der ved hvad det kan være der er galt ?

Problemet er nu løst. Jeg ændrede alt i opsætningen af mit grafikkort,
bootede om, og satte det som jeg vil have det, og nu virker spillet igen,
underligt. Jeg har altså ikke installeret noget nyt.

Kim Larsen