Gag Hvor?
Fra : Jesper Jepsen

Dato : 01-05-02 13:58

Hej jeg søger et hoved tøj der tvinger personens mund til at være åben men
som samtidigt gør at man kan komme ind f.esk. med en pik. har set
forskeldige på billeder nogle som en alm. ball gag men med en ring istedet
til nogle der er af metal og som spænder kaberne fra hinnanden.
Er der nogen der hved hvor man kan købe en af disse?

mvh. Jesper

Fra : Britta

Dato : 01-05-02 15:35

Hej Jesper,

"Jesper Jepsen" <CCOS@haggaf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
set
> forskeldige på billeder nogle som en alm. ball gag men med en

Den gag du beskriver hedder en ring gag. Det er såmænd
en meget smart indretning, men kun hvis din kæreste er
meget 'stor i kæften' og/eller du er lidt tyndt udrustet.
Så fungerer det nemlig. Ellers sker der dét, at er ringen
stor nok til at du kan få din pik igennem den, så får din
kæreste kramper i kæberne. Og er ringen så lille at hun/han
ikke får kramper i kæberne, så kan du sandsynligvis ikke
få din pik igennem den. Den findes i forskellige størrelser
(i diameter), men det er som regel godstykkelsen der skaber
problemet.

> til nogle der er af metal og som spænder kaberne fra hinnanden.
> Er der nogen der hved hvor man kan købe en af disse?
>
> mvh. Jesper

Jo, jo. Det er, så vidt jeg ved, en indretning som mange
tandlægeforskrækkede blev udsat for i gamle dage - det
med de gamle dage er noget jeg håber. Jeg _tror_ ikke at
det finder sted mere. Jeg har set den til ca. 400 kr.

Venligst,
Britta