MS Windows
briani 27239
Driverproblem.
Fra : Klitgaard

Dato : 01-05-02 13:29

Hej.

Nogen der ved hvor man kan finde en driver til lydkortet på en Compaq 5696 -
eller simpelthen ved hvilken fabrikat/model lydkort der sidder i er?

Har ledt og ledt på compaq.dk men har ikke kunnet finde det mindste :(

--
....Klitgaard

Fra : Peter Jensen

Dato : 01-05-02 14:47

"Klitgaard" <na@na.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Nogen der ved hvor man kan finde en driver til lydkortet på en Compaq 5696

Hvilket operativsystem skal driveren bruges til ?

> eller simpelthen ved hvilken fabrikat/model lydkort der sidder i er?

Det ved compaq. En søgning efter "5696" på www.compaq.dk gav følgende:
http://www.compaq.dk/derhjemme/produktkatalog/classics/5696.asp

Det er et Diamond Sonic Impact S90 kort
med Aureal 8820 chipset

Det nærmeste jeg kan komme er dette link til en beta-driver:
<http://www.diamondmm.com/default.asp?menu=support&submenu=Legacy_Audio&item
=drivers&product=SonicImpact_s90>

Håber det hjalp dig på vej

--
Peter J

Fra : Klitgaard

Dato : 02-05-02 11:58

"Peter Jensen" <spateldask@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det nærmeste jeg kan komme er dette link til en beta-driver:

<http://www.diamondmm.com/default.asp?menu=support&submenu=Legacy_Audio&item
> =drivers&product=SonicImpact_s90>

Mange tak. Jeg ser om driveren fungerer.

--
....Klitgaard