MS Windows
briani 27239
Mus i DOS programmer
Fra : webjensen

Dato : 01-05-02 12:24

Vi bruger XAL -DOS-version til vores økonomistyring. På en af vore maskiner
med Windows ME kan jeg ikke få musen til at virke der. Nogen hjælp at hente?

mvh
webjensen

Fra : Torbenth

Dato : 01-05-02 20:51

webjensen skrev i meddelelsen ...
>Vi bruger XAL -DOS-version til vores økonomistyring. På en af vore maskiner
>med Windows ME kan jeg ikke få musen til at virke der. Nogen hjælp at
hente?

Indlæs den i autoexec.bat med sti til mappen hvor driveren ligger.
Har en del musedrivere liggende hvis du er interesseret.

Mvh.
Torben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-05-02 21:17

"webjensen" <webjensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
maskiner
> med Windows ME kan jeg ikke få musen til at virke der. Nogen hjælp at

Du skal så nok have fat i en dos driver til musen. Du skriver intet om,
hvilken mus det drejer sig om, men filen Mouse.com plejer at kunne aktivere
de fleste mus i dos
Jeg kan sende dig en kopi (37 kb), hvis du ønsker det.

Kurt