Nye campingportaler
Fra : PHK

Dato : 01-05-02 11:02

Jeg faldt over følgende, som er nye campingportaler for mig:

www.campingland.dk
www.campingdanmark.dk

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-05-02 11:26

PHK wrote:

> Jeg faldt over følgende, som er nye campingportaler for mig:
>
> www.campingland.dk

Det er en privatmand der kalder sig uvildig, men dog ser det ud til, at
han får betalt ophold på pladserne der beskrives. En kommerciel ting
efter min mening.

> www.campingdanmark.dk

Startet op for meget kort tid siden af Anne-Vibeke - "udbryder" fra Peer
Nesleins http://www.campingferie.dk/

Se også Hans Jørgens CampingStuff på http://hansj.dk - Flot privat side,
med database med over mere end 2500 campingpladser, hvortil der er en
"tast selv" mulighed for hver enkelt plads. Jo flere der bruger denne
database, jo lettere er det for os at finde beskrivelser af de enkelte
pladser.

Hilsen,
--
Carsten Stage

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-05-02 11:41

Carsten Stage wrote:

> Det er en privatmand der kalder sig uvildig, men dog ser det ud til, at
> han får betalt ophold på pladserne der beskrives. En kommerciel ting
> efter min mening.

Ifølge udsendt presseinfo:

http://www.campingland.dk/presse/dok/campingland_presse_profil.pdf

fremgår det, at den enkelte plads kan bestille et besøg samt at det er
gratis at få en beskrivelse på nettet - der skal dog stilles plads til
rådighed i en 3-5 dage...

Hilsen,
--
Carsten Stage

Fra : Henning Lund

Dato : 01-05-02 12:43

Carsten Stage wrote:

> fremgår det, at den enkelte plads kan bestille et besøg samt at det er
> gratis at få en beskrivelse på nettet - der skal dog stilles plads til
> rådighed i en 3-5 dage...

Heheh ja der er nogen der forstår at campere gratis

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : PHK

Dato : 01-05-02 12:52

"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Heheh ja der er nogen der forstår at campere gratis

Hvis jeg kan campere gratis med min familie, så kommer campingpladsen med i
min aftenbøn.

Det eneste det kræver er at jeg begynder at bede hver aften. Meget nemmere
end at lave internetsider :)

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-05-02 17:41

PHK wrote:

> Det eneste det kræver er at jeg begynder at bede hver aften. Meget nemmere
> end at lave internetsider :)

LOL

Det generer mig bare, at der skrives at det er en ikke kommerciel,
uvildig side - når der reelt er tale om, at pladserne kan "købe" sig til
billig omtale.

Så er Hans Jørgens database en meget mere reel ting - og jo, det er min
kammerat, der har fået skruet en rigtig god web site sammen på
http://hansj.dk/

Hilsen,
--
Carsten Stage

http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/index.htm

Fra : PHK

Dato : 01-05-02 18:58

"Carsten Stage" <stage@pc.dk> skrev i en meddelelse
> PHK wrote:

> Så er Hans Jørgens database en meget mere reel ting - og jo, det er min
> kammerat, der har fået skruet en rigtig god web site sammen på
> http://hansj.dk/

I rest my case :)

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 23-05-02 16:15

Carsten Stage wrote:

> Det generer mig bare, at der skrives at det er en ikke kommerciel,
> uvildig side - når der reelt er tale om, at pladserne kan "købe" sig til
> billig omtale.

Og nu er hans sider ændret, så man ikke umiddelbart kan se, at
bedømmelserne er mod betaling...

> Så er Hans Jørgens database en meget mere reel ting - og jo, det er min
> kammerat, der har fået skruet en rigtig god web site sammen på
> http://hansj.dk/

Tidligere havde Campingland Chart som tæller på siderne, og da kunne man
også se, at Hans Jørgens sider, der også bruger Chart, havde flere hits
- nu har Campingland ikke den tæller mere, så vidt jeg kan se. Hvorfor
mon dog...

Med venlig hilsen,

Fra : PHK

Dato : 01-05-02 12:32

> [...]

> fremgår det, at den enkelte plads kan bestille et besøg samt at det er
> gratis at få en beskrivelse på nettet - der skal dog stilles plads til

Hvorfor fik man ikke selv den ide - gratis camping er hvad vi har brug for.

Nå, det er jo ikke for sent endnu :))

--
_
|_|