Q: Reggae-musikken fra Nokia reklame?
Fra : Peter | Paintbox

Dato : 01-05-02 10:21

Ved nogen det? Det er den med ham reggaefyren, der lytter til nummeret i sin
walkman. I samme reklame sidder der en laboratorie-fyr og trommer på en
flaske til stor irritation for de andre i lab'et.

Hvad er det mon for noget musik?

Tak.

Peter

Fra : Martin Vidkjær

Dato : 01-05-02 12:41

Intet i verden er nemmere end at spørge her. Men når det samme spørgsmål
kommer igen og igen bliver det efterhånden irreterende for folk herinde.

Har du prøvet at søge efter svaret på dit spørgsmål på fx www.google.net
eller søge på tidligere indlæg i newsgruppen?

Jeg har gjort det for dig. Med søgeordene uden citationstegn "nokia
commercial reggae music" på www.google.net

Det andet link der kom frem. Jeg gentager lige... Det ANDET link gav mig
svaret på dit spørgsmål. Det tog mig under 1½ min. Det tog mig yderligere 40
sekunder at finde et sted hvor jeg kunne downloade den fra.

Hvis dette kikser for dig (af gud ved hvilken grund) så giver jeg dig linket
til svaret her:

http://home.clara.net/sed68/advertmusic/html/archived7.htm

Hvis dette også skulle kikse for dig kan jeg vel lige så godt give dig
svaret her.
I følge siden hvor jeg kunne downloade den fra er det:

Ganesha & Ragga D. - Babariba

Det ovenstående link er iøvrigt en side dedikeret til musik fra reklamer.
Den ser ud til den lige er startet op. Men efterhånden må den vel have
bygget en lille database op. Der kan man sandsynligvis på et tidspunkt finde
svaret på alle sine musikreklame spørgsmål..?

- Martin

Fra : nikolaj borg

Dato : 01-05-02 12:47

Martin Vidkjær wrote:

[snip... en masse]

> [...]
> svaret her.
> I følge siden hvor jeg kunne downloade den fra er det:

Tak for kaffe

Kan vi få smidt den her i OSS'en?

Mvh
Nikolaj

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 01-05-02 13:00

in article aaojtj$bnu$1@eising.k-net.dk, Martin Vidkjær at
filer@filersen.com wrote on 01/05/02 13:40:

> [...]
> bygget en lille database op. Der kan man sandsynligvis på et tidspunkt finde
> svaret på alle sine musikreklame spørgsmål..?

Idiot.

Fra : Troels

Dato : 01-05-02 15:12

> Idiot.

Anderledes måde at sige tak for hjælpen på....

/Troels

Fra : Kasper Aae

Dato : 01-05-02 17:29

On Wed, 1 May 2002 16:11:45 +0200, "Troels"
<lundlaursen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Anderledes måde at sige tak for hjælpen på....

Det er vel tanken der tæller? : )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Max

Dato : 01-05-02 18:09

Hej Kasper

> Det er vel tanken der tæller? : )

Ikke i det tilfælde, Peter kan tilsyneladende ikke tænke.

Mvh Max

Fra : N/A

Dato : 01-05-02 20:19

Fra : Pernille & Peter

Dato : 01-05-02 20:19

d. 01/05/02 19:08 skrev Max på max_jens@post9.tele.dk i artiklen
aap7i3$mso$1@sunsite.dk:

> Hej Kasper

> Ikke i det tilfælde, Peter kan tilsyneladende ikke tænke.
>
> Mvh Max

Jeg er såmænd taknemmelig nok - jeg gider bare ikke ha' hældt lort i
hovedet, fordi jeg formaster mig til at stille et spørgsmål, der uheldigvis
er blevet stillet før i gruppen.

Bemærkninger som:

"Intet i verden er nemmere end at spørge her. Men når det samme spørgsmål
kommer igen og igen bliver det efterhånden irreterende for folk herinde."

og

[...]

- kan jeg ikke bruge til noget. Informationerne er gode nok, men det
negative opvejer i den grad det positive.

Det er en rigtig kedelig tendens, der breder sig i grupperne - de
selvbestaltede politikorps sidder klar til at fare i flæsket på folk, der
overtræder jeg ved ikke hvor mange skrevne og uskrevne regler.

Peter.

Fra : Max

Dato : 02-05-02 10:33

Hej Peter

> Jeg er såmænd taknemmelig nok - jeg gider bare ikke ha' hældt lort i
> hovedet, fordi jeg formaster mig til at stille et spørgsmål, der
uheldigvis
> er blevet stillet før i gruppen.

Du har da vidst fået tingene helt galt i halsen, det er dig der hælder lort
i hovedet på andre, det er ubehøvlet at ulejlige andre med spørgsmål
som man selv kan finde svaret på uden de store problemer. Så du har
ingen grund til at spille fornærmet.

Som de gamle kinesere siger:

Hvis du giver en sulten mand en fisk, så er han mæt en dag, men
hvis du lære ham at fiske, så er han mæt resten af livet.

Mvh Max

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 02-05-02 11:56

in article 3cd10bae$0$11951$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Max at
Max_Jens@post9.tele.dk wrote on 02/05/02 11:32:

> [...]
>
> Hvis du giver en sulten mand en fisk, så er han mæt en dag, men
> hvis du lære ham at fiske, så er han mæt resten af livet.

Jamen jeg er såmænd ikke uenig i synspunkterne, det er mere måden de bli'r
formidlet på. That's all.

Peter