MS Windows
briani 27239
adressekartotek
Fra : C A

Dato : 01-05-02 10:24

Kan man flytte sit adressekartotek på samme måde som man kan flytte sine
lagringsmapper som fx dokumenter, mail, foretrukne m.m.

XP pro DK, outlook express

VH CA

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 01-05-02 12:11

Ja med eksport og import vælg semikolon måden. så kan du lægge den hvorhen
du vil på din harddisk.

Mvh
Thomas

Fra : ZipZap

Dato : 01-05-02 13:21

"Thomas Strøm Larsen" <tholar29@hotmail.dk> wrote in message
> Ja med eksport og import vælg semikolon måden. så kan du lægge den hvorhen
> du vil på din harddisk.

Ikke nødvendigt, kopier din eksiterende WAB fil og gem den, den kan OE
importere direkte.

Fra : C A

Dato : 01-05-02 17:41

> "Thomas Strøm Larsen" <tholar29@hotmail.dk> wrote in message
>
> Ikke nødvendigt, kopier din eksiterende WAB fil og gem den, den kan OE
> importere direkte.

Men hvordan får man så outlook express til at forstå at man har flyttet
kartoteket...?

Hvis jeg kopiere/exporterer mit kartotet til fx e:\ og har aktiveret
´anbring adresserne på de personer jeg svarer...´ så virker det ikke -
personen bliver tilføjet det kartotet der ligger på c:\ - og så er jeg
lige vidt...

Hvad gør jeg så???

Fra : Birger Holm-Jensen

Dato : 01-05-02 21:08

> [...]
> ´anbring adresserne på de personer jeg svarer...´ så virker det ikke -
> personen bliver tilføjet det kartotet der ligger på c:\ - og så er jeg

Dit adressekartotek ligger nu en gang der hvor det ligger lige som dine
mails. Mig bekendt kan dette ikke ændres. Det du kan er at tage en kopi af
tingene og flytte et andet sted hen så du evt. kan importere det på en anden
maskine etc.

Mvh.

Birger Holm

bhj@postman.dk

Fra : C A

Dato : 02-05-02 18:29

> [...]
> mails. Mig bekendt kan dette ikke ændres. Det du kan er at tage en kopi af
> tingene og flytte et andet sted hen så du evt. kan importere det på en

Dine mails kan du nemt flytte...: Funktioner - indstillinger - vedligehold -
lagringsmappe

Men dette gælder ikke kartoteket...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-05-02 21:45

"C A" skrev i en meddelelse:
> Kan man flytte sit adressekartotek på samme måde som man kan flytte sine
> lagringsmapper som fx dokumenter, mail, foretrukne m.m.
>
> XP pro DK, outlook express

Jeg ved desværre ligeså æidt som de andre, der har forsøgt sig...

Men der er gruppe specielt om Outlook Express

Måske ved de mere om det derovre ?

/Jan