MS Windows
briani 27239
win xp home til pro
Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 01-05-02 09:59

Hej ng,
jeg har købt,installeret og verificeret en xp-home edition
på min computer og opdager efterfølgende at det kun er
xp-pro der understøtter 2 processorer som jeg har i min
nyligt sammensatte maskine.
Så måtte jeg gå den (tunge) gang og købe en xp-pro.
Da familien er udstyret med flere somputere vil jeg høre om
1) skal jeg afinstallere xp-home først?
2)Kan jeg så installere min xp-home på en anden
computer?
Der opgraderes fra en win98se
hilsen,
ingeborg

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-05-02 12:33

Wed, 1 May 2002 10:58:33 +0200, skrev "ingeborg jacobsen"
<ingeborg@jacobsen.tdcadsl.dk>:

>1) skal jeg afinstallere xp-home først?

Det vil jeg anbefale (formatering af partitionen).

>2)Kan jeg så installere min xp-home på en anden
>computer?

Ja, selvfølgelig.

--
med venlig hilsen