WLAN på Win98?
Fra : Anders Petersen

Dato : 01-05-02 00:32

Skal have sat mine bærbare og stationære pc'er op til wireless, men kom til
at tænke på, om styresystemet har noget at sige. Kan man køre WLAN på
Win98?

Og er nogen netkort (primært pcmcia) at foretrække frem for andre - eller
er det bare religionskrig som sædvanlig :) Er der nogen konkret forskel på
mærkerne?

På forhånd tak.

/A

Fra : Søren Lundfald

Dato : 01-05-02 09:42

Anders Petersen <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9201FA9159B9andersNOSPAMgadefeje@212.54.64.134...
> Skal have sat mine bærbare og stationære pc'er op til wireless, men kom
til
> at tænke på, om styresystemet har noget at sige. Kan man køre WLAN på
> Win98?

Ja.

Mvh
Søren Lundfald

Fra : Husum

Dato : 01-05-02 09:59

Hej Anders.

Win98 kan sagtens køre Wlan.

Jeg vil helt klart anbefale dig at købe Avaya(Orinoco) PCMCIA netkort.
Avaya er testvinder i PCworld´s test af wlan-mærker på markedet.

Hilsen

Husum