danske adventurespil
Fra : Remo Munk-Olesen

Dato : 30-04-02 23:02

Hej alle i NG

Jeg leder efter danske adventure spil, alt fra tekst baseret til grafisk
adventure.

mvh

Remo

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-05-02 09:20

Remo Munk-Olesen skrev:

> Jeg leder efter danske adventure spil, alt fra tekst baseret
> til grafisk adventure.

Mener du med 'dansk', at sproget skal være dansk, eller er det nok, at
spillene er dansk produceret? Og hvem skal målgruppen være?

I begge tilfælde kommer du nok til at lede længe, men ikke forgæves.

--
Mvh. Peter

Fra : danni plougmann

Dato : 01-05-02 13:08

der findes mange adventure børnespil som f.eks magnus og myggen, pixeline
jeg kan ikke lige komme i tanke om flere men jeg ved der er flere

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-05-02 13:35

Mistænkt og 2'eren er på trapperne.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mark Langdahl

Dato : 01-05-02 20:13

Serien om Crosstown er ganske fed og ualmindelig syret, men desværre
temmelig kort (gennemførte første spil på ca. 5 timer. Du burde kunne finde
dem til under en 50-er stykket.

Med venlig hilsen

Mark Langdahl