streaming format?
Fra : Søren Sohl

Dato : 30-04-02 20:56

Jeg kunne godt tænke mig, hvad I synes der er det bedste streaming format?
Argumenter for og imod?
Jeg skal bruge det til at streame en indgang i min computer og ud, så det
skal være et program der gør det "on the fly".

1. Realplayers - ra
2. Microsofts - asx og asf
3. Shoutcasts - mp3

Fra : Kasper Aae

Dato : 01-05-02 17:07

On Tue, 30 Apr 2002 21:55:44 +0200, "Søren Sohl" <nospam@for.me>
wrote:

>Jeg kunne godt tænke mig, hvad I synes der er det bedste streaming format?
>Argumenter for og imod?

Personligt gør jeg alt for at undgå at bruge Realplayer, da den altid
"stjæler" visse filtyper fra andre programmer, og jeg kan ikke finde
noget sted hvor man kan slå det fra, lige meget hvor mange gange jeg
leder.

Shoutcast er lækker, da man kan smide streams på sin playlist sammen
med alle mp3'erne, gemme disse playlists, osv. Media Player kan
sikkert noget lignende, men jeg synes bare Winamp er et meget mere
behageligt program sådan generelt.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com