Killingebilleder
Fra : Lars Dahl

Dato : 30-04-02 18:30

Hej Alle.

Så har vi også fået nye billeder af småmisserne på
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/Killingerdk.htm

Mvh. Lars
DK von Friberg

Fra : Jette

Dato : 30-04-02 19:55

"Lars Dahl" <hafk@get2net.dk> wrote in message
> Hej Alle.
>
> Så har vi også fået nye billeder af småmisserne på
> http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/Killingerdk.htm

Et super dejligt billede Hvor er de søde .... Men hvordan fik du dem til
at sidde stille i de to sek. det tager at knipse billedet!? hi!

Mvh. Jette

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 01-05-02 10:11

Ååååh, de er søøøde Jeg skal også have mig en tortie engang så jeg kan
lave røde mislinger, de er bare for skønne

- Mette

Fra : Pernille Scharff

Dato : 01-05-02 10:20

Hæhæ....jeg kan lave røde mislinger, æv-bæv *G*, men der går
selvfølgelig et års tid endnu!

Kram

Pernille

Fra : Birgitte

Dato : 01-05-02 11:31

Jeg kan da også lave røde killinger,- har det forresten lige i øjeblikket

Sidst jeg havde NFO killinger havde jeg da 3 rød-hvide 1 dreng og 2 piger

Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Grit Wessel

Dato : 01-05-02 15:42

> Hæhæ....jeg kan lave røde mislinger, æv-bæv *G*, men der går
> selvfølgelig et års tid endnu!
> Kram
> Pernille

Jeg kan også snart lave røde killinger... om et års tid eller sådan. Jeg
har nemmerlig købt en ny kat. Jeg glæder mig voldsomt til at skulle hente
hende om *SUK* hele 5½ uger

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 01-05-02 21:03

Fortæl fortæl.... man er vel lidt nysgerrig, du må gerne sende mig billede
af vidunderet privat
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 01-05-02 21:48

> Fortæl fortæl.... man er vel lidt nysgerrig, du må gerne sende mig billede
> af vidunderet privat

Hej Birgitte

Hi hi, du må vente, hun er lidt hemmelig endnu Der er to piger i det
kuld, jeg er interesseret i, og jeg ved ikke endnu hvilken af pigerne, jeg
får lov til at købe. Så snart jeg ved, hvilken af pigerne, der bliver min,
kommer der billeder på min hjemmeside.
Men jeg tager hende med til Skive (gruppe 6 hunkilling - ikke noget problem
)

MVH Grit

Fra : Birgitte

Dato : 02-05-02 08:47

Thihi Så kommer vi til at kæmpe sammen i fremtiden Jeg har jo også
Eighty Eight i gr 6, men hende har jeg dog ikke tilmeldt Skive, da jeg har
tilmeldt 4 andre.
Det bliver rigtig spændende at se hende
Missehilsner fra Birgitte.... der er meget nysgerrig

Fra : Lars Dahl

Dato : 01-05-02 13:35

Hej Mette.

Du ku' bare ha' været hurtig *S* Så kunne du endda ha' fået en rød...

Lars

Mette B. Rahm <robogirl@worldonline.dk> skrev i

Fra : Lars Dahl

Dato : 01-05-02 13:33

Hej Jette.

Det gjorde jeg heller ikke!! Teknikken er at fyre løs og så bruge det ene
billede ud af 5-6 stykker, der er blevet til noget - og så selvfølgelig
bruge en tilstrækkeligt lav opløsning, så man ikke kan se at de rent faktisk
fiser rundt... Længe leve digicam!! *G*

Mvh. Lars

Jette <jni@omnix.dk> skrev i news:aamp91$2uqr$1@news.cybercity.dk

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 30-04-02 20:59

Hej Lars.

Dejlige billeder! Er især fascineret af Emily og hendes nærmest
aristokratiske udstråling

Hilsen Birgitte

Fra : Lars Dahl

Dato : 01-05-02 13:30

Hej Birgitte.

Emily synes skam også selv, hun er en meget fin mis. Dem som ikke er helt
enige (primært hendes søskende) ka' få no'en bank!! *S* Men man er vel også
aristokrat, når man hedder noget med "von"?

Mvh. Lars

Birgitte Krogh <birgitte.krogh@get2net.dk> skrev i

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 01-05-02 14:55

Lars Dahl skrev i meddelelsen ...
> [...]
>enige (primært hendes søskende) ka' få no'en bank!! *S* Men man er vel også
>aristokrat, når man hedder noget med "von"?

Ups! Nå, ja, det havde jeg glemt. Selvfølgelig Nus hende lidt fra mig.
Hilsen Birgitte

Fra : Birgitte

Dato : 01-05-02 11:32

Utrolige søde killinger Røde er bare så "cute"
Held og lykke med dem
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---