Italien - Union Lido
Fra : John Idskov Nielsen

Dato : 30-04-02 18:50

Hej

Er der nogen der ved om man kan reservere en standplads på camp Union Lido
ved Venedig med egen campingvogn ?

Hilsen John

Fra : kim pedersen

Dato : 30-04-02 20:14

Jeg har kommet dernede i Cavalino i 7 år,hvis du er heldig kan du komme in
samme dag ellers er der ventepladser(parkeing med el til fuld pris) til der
er nogle der daffer hjem.
Men at reservere til sommeren tror jeg du er for sent ude.
Det er den største plads der nede med plads som enlille dansk provinsby.
Prøv jeg anbefaler EUROPA som ligger 2 km før,den bedste synes jeg har alt.
MVH kim kim

Fra : Dan Andersen

Dato : 01-05-02 19:43

Nej - det kan man ikke. Hvis du vil nøjes med en meget fin plads uden morgen
aerobic og aftenunderholdning, der er meget billigere, men MEGET nærmere
båden til Venedig, så kør helt ud til anløbspladsen - forbi
parkeringspladserne og drej til venstre. 300 m derfra ligger en meget fin
plads, som er suveræn tæt på båden, der jo sejler dirkete ind til Marcus
Pladsen.
Vil du have tip om seværdighder, som ikke er så alm. så kontakt mig lige.