MS Windows
briani 27239
Kan ikke lukke windows ned
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 30-04-02 18:51

Jeg har et lille problem med min maskine. Den kører win 98 SED men når jeg
går ind og trykker for at lukke ned så kommer den kun frem til at windows
lukkes og så sker der intet mere. For at lukke må jeg trykke på knappen.

Hvad kan der være galt?

MVH

Dennis

--
Fjerne REMOVE ved svar

Fra : Søren Lundfald

Dato : 30-04-02 19:11

"(7000) Dennis" <cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lukkes og så sker der intet mere. For at lukke må jeg trykke på knappen.

Velkendt problem med Win98 SE og ATX bundkort
Du kan hente en patch på www.microsoft.com, men den virker ikke for
alle....:-\
Søg på "windows 98 shutdown patch"

Søren Lundfald

At a bus station the bus stops.
At the train station the train stops.
At my work I have a workstation.

Fra : hcma

Dato : 01-05-02 12:11

> [...]
> lukkes og så sker der intet mere. For at lukke må jeg trykke på knappen.

Hej Dennis
Prøv lige at se tråden "Problem med nedlukning af windows" fra Jan Larsen
dateret 30-04-2002 kl. 23:44
Hvis du lige har installeret Norton AV kan det være det der forårsager
problemet.
mvh
HC