Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Historien bag billedet
Fra : John

Dato : 30-04-02 18:21

Kære gruppe,

Jeg er sikker på at mange derude har det som jeg: Vi synes at et billede
står flot, det siger os en masse, og vil ville bare så gerne høre lidt mere.
Måske om teknikken bag, måske om baggrunden for billedet.
Jeg har selv billeder, som jeg synes står stærkere med en kort beskrivelse.
Andre mener, at et godt billede er kendetegnet ved ikke at behøve en
forklaring.
Jeg har vovet springet, og lagt et billede på min side (se nedenfor),
hvortil jeg har knyttet en tekst.

Hvis der er flere der har lyst til at fortælle om et billede, det være sig
om teknikken der drillede, eller om hvorfor moster Anne sprutgriner, så lad
os andre høre.

--
MVH
John K Hansen