Re: Hvad skal jeg vælge ?
Fra : kim

Dato : 30-04-02 17:40

"[5250] Jens" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:3CCD959F.1010305@gmx.net...
> Det er som at sige: "Jeg har 4 helt almindelige dæk, hvilken bil er bedst
at sætte dem på?"
>Korrekt, kom med nogle flere specifikationer, så kan vi bedre hjælpe.
>Processor
>Grafikkort
>Strømforsyning
>mm.

Hej [5250]Jens og /Mikael (og andre)
Sorry ;-}
Jeg vil gerne købe et nyt ÁTX kabinet (midi ell. high) med minimum en
300W-strømforsyning og vil ha mindst en 1,5 GHz-processor til...
Ellers vil jeg starte med at sætte dette soft/hardware i...det hele helst så
lydløst så muligt...
-Win98 2.-udgave
-2 stk 256 Mb Sd ram 133 Mhz
-nVidia GeForce 2 MX400 AGP 64 MB Ram - m/tv-out ( køber snart et
størrere..)
-Sound Blaster Live 5.1
-CD-Rom ASUS 40*max
-Memorex 24*10*40 just burn
-1 stk Seagate Barracuda IV harddisk 40GB, 7.200 RPM
og jeg havde tænkt mig at købe 1-2 stk Seagate Barracuda IV harddisk 80GB,
7.200 RPM også at sætte i...

Mvh /Kim