BD7 vs. MS-645
Fra : Thomas

Dato : 30-04-02 18:07

Jeg skal have et nyt bundkort til min P4 1,6 NW og har tidligere kigget på
Asus P4s333 / s533 og MSI MS-645 Ultra 333. Men nu ser jeg så at Abit laver
et board som kan låse PCI uafhængig af bushastighed. Abit BD7 har dog ikke
SIS645 som MSI og Asus har. Dette kan jeg forstå betyder noget, når man
gerne vil OC sin CPU. Men på den anden side set er det jo ofte PCI enhederne
der siger stop i forb. med OC.

Hvilket board er sikrest at satse på mht. OC?

Postet i d.e.h.bundkort og d.e.h.overclocking med FUT til
d.e.h.overclocking.

--
MVH

Thomas