halflife update
Fra : claus v

Dato : 30-04-02 17:37

nå jeg prøver en gang til

er der en meget tålmodig og venlig sjæl der vil hjælpe mig med at opdatere
halflife så mine unger kan spille counter igen på nettet

det har virket uden problemer før men nu har vi hentet update til 1.4 og
hentet update til halflife 1.1.0.9 og ligegyldig hvad så kan jeg ikke finde
ud af at installere updaten til halflife korrekt

claus

Fra : Jam2U

Dato : 30-04-02 18:35

> [...]
>hentet update til halflife 1.1.0.9 og ligegyldig hvad så kan jeg ikke finde
>ud af at installere updaten til halflife korrekt

Download, så hedder filen HL1109.exe ?? Så skulle det vist være nok at
eksekvere filen (dobbeltklikke på den), og sikre at den lander i det
rigtige bibliotek (dvs. der hvor din "hl.exe" ligger).
Så vidt jeg huske, checker den nu om den kan finde HL.exe ??
Prøv lige en gang til ... og check en extra gang.

CS - her er også mulighed for at få installeret i forkert bibliotek!!

Ellers det nok lige at vide om du har købe-versionen (Retail) af CS,
eller det er den der kaldes MOD (Modifikation til Half LIfe).
Det er afgørende for, hvilken fil du skal hente.
Hvis din nuværende CS er ældre end 1.3, så hent full versionen. Bare
et forslag. Den virker!!

Ellers skal du måske forklare, hvad der sker ??

Her gik det meget nemt. Incl. PODbots og WayPoints. (Der er kommet
WayPoints til de nye mapper.)

Håber du kommer videre !!!