Socket 7 bundkort
Fra : Allan Andreasen

Dato : 30-04-02 14:55

Hvor er det muligt at skaffe et godt socket 7 bundkort henne?
og det skal være et med VIA chipset på ikke noget af det der ALI pis igen.
Jeg har ledt og ledt men kan bare ikke finde en forhandler der stadig har et
på lager.

Mvh Allan

Fra : Marie

Dato : 03-05-02 18:06

Soltek 100Mhz Super 7 ATX Mainboard, VIA, SL-56H5
Kan købes hos http://www.attech.dk for incl. moms kr 899,00

Specification: SL-56H5
Processor
AMD K6III/K6-2, AMD K6 and AMD K5
Cyrix 6x86MX up to PR266, Cyrix MII up to MII-366
IDT Winchip C6
Intel® Pentium P54C and P55C
Chipset
VIA Apollo MVP3 AGPset + 686A
Memory
3 x 168-pin 3.3v DIMM Sockets
Supports 4MB to 768MB (maximum) DRAM Size
Cache Memory
On-Board 512KB L2 Cache
On-Board EIDE
2 x PCI Bus Master UATA 33/66 IDE ports (up to 4 ATAPI Devices)
Supports for PIO Mode 3, 4, UATA 33/66 IDE & ATAPI CD-ROM
On-Board Super I/O
1 x Floppy Port
2 x serial ports (high-speed 16550 FIFO UART Ports)
1 x Parallel Port with EEP/ECP/SPP Capabilities
PS/2 Mouse connector, Keyboard connector
4 x USB Ports
Infrared Module connector
Expansion Slots
1 x AGP Slot
1 x AMR Slot
4 x 32-bit PCI Bus Master Slots
2 x 16-bit ISA Slots
Form Factor
ATX Form Factor (180mm x 305mm)
BIOS
AWARD Plug-and-Play BIOS
Supports Advanced Power Management Function
Flash Memory for easy upgrade
Other Features
Ultra ATA/66
H/W Monitor