Linksys Router låst / programmeret ?
Fra : ab

Dato : 30-04-02 21:05

Eller skal man selv gøre det ?

Vi kan ikke få "dyret" til at svare på 192.168.1.1 - og TDC er så venlige at
vi allerede med et døgns varsel kan blive ringet op mod et "ekspres-gebyr" -
var der nogen der sagde kundeservice ?

ab

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-02 21:26

Tue, 30 Apr 2002 22:04:36 +0200, skrev "ab"
<abc_ab@REMOVEtdcadsl.dk>:

>Eller skal man selv gøre det ?
>
>Vi kan ikke få "dyret" til at svare på 192.168.1.1

Prøv i news:tele.internet.adsl, der plejer at være nogle
hjælpsomme personer, evt. i news:dk.edb.netvaerk.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-02 21:55

"ab" <abc_ab@REMOVEtdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
at
> vi allerede med et døgns varsel kan blive ringet op mod et

Glemt det, afmeld det.. De kan jo alligevel ikke hjælp med et
ikke-supporteret produkt

Fra : ab

Dato : 30-04-02 22:30

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev bl.a. i en
meddelelse news:3ccf0498$0$58769$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "ab" <abc_ab@REMOVEtdcadsl.dk> wrote in message

> Glemt det, afmeld det.. De kan jo alligevel ikke hjælp med et
> ikke-supporteret produkt

Du mener formentlig "glem det" - men det er dig der er bagud, for det er
just udsendt af TDC pr. post i går i en ADSL-gør-det-selv-pakke. Så der er
absolut tale om et produkt med support.

- Og tak for "Prøv i news:tele.internet.adsl"

ab

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-02 23:08

> Du mener formentlig "glem det" - men det er dig der er bagud, for det er
> just udsendt af TDC pr. post i går i en ADSL-gør-det-selv-pakke. Så der er
> absolut tale om et produkt med support.

Ligenu har jeg løst til at sige *PLONK*

Du for ski da ikke Support på en LINKsys router du ikke har købt hos TDC...
Der bliver ikke solgt nogen Linksys router ifl. www.tele.dk svjv. Dit
problem har intet med TDC´s område at ¨gøre. At du ikke kan komme ind på din
router må være dit eget problem.

> - Og tak for "Prøv i news:tele.internet.adsl"

Og tak, hvem er bagefter. Det kunne jeg da godt have sagt dig.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 30-04-02 23:17

On 01 maj 2002 Bjarke Hansen enriched usenet with:

> [...]
> www.tele.dk svjv. Dit problem har intet med TDC´s område at ¨gøre.
> At du ikke kan komme ind på din router må være dit eget problem.

Medarbejderbredbånd kan leveres med Linksys trådløs router. Se evt.
http://www.medarbejderbredbaand.dk/main.asp?meID=3&miID=28

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Vinder af Børglumkollegiets Trivial Pursuit-turnering 2002

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-02 23:24

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message

> Medarbejderbredbånd kan leveres med Linksys trådløs router. Se evt.
> http://www.medarbejderbredbaand.dk/main.asp?meID=3&miID=28

Okay. Men det medarbejder bredbånd er noget suspekt noget.... det kommer jo
an på hvilket firma der har tegnet alt muligt mærkeligt med TDC...

ab, kan jo ikke finde ud af fortælle noget som helt om, hvad det er for
noget.. Hvem kunne måske vide at det var medarbejder bredbånd? Desuden kan
man da vist ikke bestile det som privatperson. Men hvis ab for det gratis,
har han vel også råd til at give 75 kroner til TDC. Istedet for at spilde
fores tid.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-04-02 23:26

> Okay. Men det medarbejder bredbånd er noget suspekt noget.... det kommer
jo
> an på hvilket firma der har tegnet alt muligt mærkeligt med TDC...

Se det passer jo slet ikke sammen..

Der står:

Bredbåndsdelen består af Opasia bredbånd som kan bestilles i fire
standardpakker,

Men det er et Zillion produkt ifl. hans IP adresse

Fra : Per Bau

Dato : 30-04-02 23:27

> [...]
> har han vel også råd til at give 75 kroner til TDC. Istedet for at spilde

Bjarke rolig nu. Der er jo ingen grunde til at pisse på manden bare fordi du
ikke lige var opdateret på det sidste nye fra TDC.

Og det med at spilde tiden.........

Du kan jo bare lade være

FUT: dk.snak.off-topic

/Per

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-05-02 06:49

On Wed, 1 May 2002 00:07:55 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Ligenu har jeg løst til at sige *PLONK*

Sig mig, læser du hvad han skriver?
Når han skriver at det er sendt fra TDC, i en gør det selv pakke, så
er det jo nok fordi TDC er begyndt at sende Linksys router ud til
kunderne, at du så ikke har hørt om det før, er jo så ikke hans
skyld,,,

--
news.milli.dk er nu åben for RO på tcp120,
det vil snart blive muligt at poste

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-02 10:37

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> wrote in message

> [...]
> er det jo nok fordi TDC er begyndt at sende Linksys router ud til
> kunderne, at du så ikke har hørt om det før, er jo så ikke hans

Jo det så jeg godt. Men der bliver ikke nævt hvilket produkt det er... og
som vi har fundet ud af nu, skulle det være et Medarbejderbredbånd, et eller
andet. Som man jo ikke kan betegne som et direkte TDC produkt. Da det som
regl er virksomhederne der bestemmer hvilket udstyr der skal leveres med.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-05-02 16:32

On Wed, 1 May 2002 11:37:04 +0200, "Bjarke Hansen"

> [...]
>regl er virksomhederne der bestemmer hvilket udstyr der skal leveres med.

Men havde det ikke været smarter at formode at det var et nyt påfund,
(måske et forsøg på at finde en bedere router end den meget
udskældte), istædet for at stemple manden som en tosse? IMHO var det
det du gjorde ved at ploinke ham,,,

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-02 16:43

> Men havde det ikke været smarter at formode at det var et nyt påfund,
> (måske et forsøg på at finde en bedere router end den meget
> udskældte), istædet for at stemple manden som en tosse?

Joe

Men tror neppe det er til fordel for Speedstream Routeren. Denne router har
jo WirelessLan, Switch og Router. Så det er nok ikke alle der har brug for
det.
Jeg ved ikke om det var ab, der snakkede for en måneds tid siden, at han
havde bestilt en sådan. Men det var igennem arbejdet, som tilbydere deres
medarbejdere medarbejder bredbånd fra TDC.

> IMHO var det
> det du gjorde ved at ploinke ham,,,

Jeg plonkede ikke, jeg havde løst til det. Måske var jeg i dårligt humør.