Formmail
Fra : Martin

Dato : 05-02-01 10:59

Nu er det sådan lige at jeg ik lige gider lave min egen formmail da
jeg ik lige har tid til det *og kan ik lige finde ud af det *... så
derfor ville jeg spørge om der ik er et sted hvor man kan downloade en
også bare lave om på den ?

--
Bye for now
Martin

\ ICQ: 58847459 /
/\ Mail: martini@mailme.dk /\
>=)'> <'(=<
\/     \/
/ \

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 05-02-01 11:10

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Nu er det sådan lige at jeg ik lige gider lave min egen
> formmail da jeg ik lige har tid til det *og kan ik lige
> finde ud af det

Nå da!

> derfor ville jeg spørge om der ik er et sted hvor man
> kan downloade en også bare lave om på den ?

Du kan finde nogle kode-eksempler her:
http://www.html.dk/artikler/00012/

- Og hey, måske kunne du endda lære det ved at læse artiklen - hvis du
da har tid

Mvh
Jonas

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-02-01 11:31

"Jonas Astrup - html.dk" <astrup@e-mail.dk> wrote in message

> Nå da!

> Du kan finde nogle kode-eksempler her:
> http://www.html.dk/artikler/00012/
>
> - Og hey, måske kunne du endda lære det ved at læse artiklen - hvis du
> da har tid

det er i hvert fald noget mere interessant at prøve at bygge sin egen
formmail )(i mit tilfælde i ASP) end det er at sidde og rode i blinde i et
Perl-script ...

/Jesper

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-02-01 12:23

Mon, 05 Feb 2001 09:58:49 GMT, skrev Martin <martini@mailme.dk>:

>Nu er det sådan lige at jeg ik lige gider lave min egen formmail da
>jeg ik lige har tid til det *og kan ik lige finde ud af det *

Den udbyder du har din hjemmeside på har det sikkert liggende, kig på
deres hjemmeside.

Hvis det er hos en alm. udbyder, du har hjemmesiden liggende, så kan
du kun bruge de cgi-script, som de tilbyder dig.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Claus Schmidt

Dato : 06-02-01 00:00

"Knud Gert Ellentoft" ::

> Den udbyder du har din hjemmeside på har det sikkert liggende

Jeg vil da godt uddybe dette med, at
der er flere udbydere som har et script
liggende til fri afbenyttelse, som netop
*hedder* FormMail.

Det er et cgi-script skrevet i perl og det
er meget let at konfigurere, da det netop
konfigureres v.hja. HTML-felter i selve
formularen - man behøver altså ikke at
rode med perl, med mindre man vil have det
til at gøre noget det ikke kan i forvejen.

Her er en url til vejledningen fra NetSite:
http://www.netsite.dk/support-formmail.html
-som ikke bringes som reklame, men kun
fordi jeg vidste den var der.

--