Dyrlæge Jens Breth Hansen
Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 30-04-02 13:51

http://www.stiften-aarhus.dk/artikel:aid=63885

Skal han behandle din kat????

Venlig hilsen

Kenneth

Fra : Annette Skovbon

Dato : 30-04-02 17:19

Øøøøøøøøøh?

Fire polakker udvises for illegalt arbejde?

Fra : Linda Thomsen

Dato : 30-04-02 17:33

Der står ikke noget om, hvorvidt han er en knaldgod eller dårlig dyrlæge,
såååå....?

Linda

Fra : jensenjs

Dato : 30-04-02 23:58

In article <3ccec74a$0$49127$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, linda_thomsen20@hotmail.com says...
> Der står ikke noget om, hvorvidt han er en knaldgod eller dårlig dyrlæge,
> såååå....?
>
> Linda

Prøv at gå længere tilbage i indlægene, så vil du se at han har
et par kattes liv på samvitigheden, og han har åbenbart en kold og
kynisk holdning til dyr (Hvis det altså er den samme).

Et af sagerne var en hankat der skulle kastreres, da ejeren kom
for at hente den var katten død, dette var en af de mest simple
operationer der kan foretages, da ejeren logisk nok beklagede sig
fik hun af vide at det jo bare var en kat.
Det er cirka sådan jeg husker indlæget.
Så hvis der er tale om den samme person, så er han i mine øjne
et FORBANDET DUMT SVIN, der ikke burde have noget med dyr at gøre
mvh jensenjs

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 01-05-02 00:14

"jensenjs" <x@y.z> skrev i en meddelelse
> [...]
> et par kattes liv på samvitigheden, og han har åbenbart en kold og
> kynisk holdning til dyr (Hvis det altså er den samme).

Ja, det er den samme, og et par kattes liv kan desværre langtfra gøre det.

> et FORBANDET DUMT SVIN, der ikke burde have noget med dyr at gøre

Og som vi nu kan se, heller ikke mennesker.

Venlig hilsen

Kenneth

Fra : Linda Thomsen

Dato : 02-05-02 00:00

Okay... det har jeg ikke lige set (når ikke at følge med i alt)....
forholdte mig bare til den nævnte artikel.

Han skulle da heller ikke få lov at sætte gummihandskerne i nogen af mine
katte, hvis det forholder sig således.

Linda

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 01-05-02 00:06

Jens Breth Hansen kvalifikationer som dyrlæge har tidligere været omtalt
her, og det var ikke positivt.
Den historie jeg linker til, bekræfter mit indtryk af, at han er en
temmelig ubehagelig person.

Venlig hilsen
Kenneth

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-04-02 17:43

Nej, der står ikke noget om hans evner som dyrlæge i denne artikel, men de
af jer der har været her på NG længe ved at der før har være skrevet en del
om ham. Bl.a. flere læserbreve i Horsens Folkeblad skrevet af utilfredse
kunder. Så han er en "gammel kending".
Vibeke L

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-04-02 17:29

Ja, længere nede i artiklen står at Steen Breth ejer ejendommen som de 4
polakker var ved at fup-istandsætte. Han tænker vist kun på penge.
Vibeke L

Fra : Annette Skovbon

Dato : 30-04-02 17:32

> Ja, længere nede i artiklen står at Steen Breth ejer ejendommen som de 4
> polakker var ved at fup-istandsætte. Han tænker vist kun på penge.
> Vibeke L
Ahh...tak for oplysningen

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 05-05-02 17:49

Prøv at skriv "Breth Hansen" i søg-feltet i øverste højre hjørne.....så
vælter der min. 10 artikler frem om bemeldte herre.

VH Pernille

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 01-05-02 06:29

Jeg har været hos ham 2 gange lige da han startede i Århus for nogle år
siden....

NEJ NEJ......manden er ikke rigtigt klog....HOLD JER VÆK fra ham!!!

Jannie

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 01-05-02 06:32

Kunne du ikke poste den i:
dk.fritid.dyr.hund også?

Jannie

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 01-05-02 08:25

Hej

Jeg er ikke med der, men du er meget velkommen, til at videresende min mail,
til andre grupper

Venlig hilsen

Kenneth

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 01-05-02 10:18

Tak for det, er gjort!

Jannie

Fra : jensenjs

Dato : 04-05-02 13:52

In article <aam3up$pqi$1@sunsite.dk>, mainecoon@mail1.stofanet.dk says...
> http://www.stiften-aarhus.dk/artikel:aid=63885
>
> Skal han behandle din kat????
>
> Venlig hilsen
>
> Kenneth

Er der nogle der har prøvet at sætte en af TV2's regional stationer
på sagen, http://www.tv2regionerne.dk/
eller DR's 19 Direkte, http://www1.dr.dk/nyheder/tv/19direkte/

Det kunne være at det kan vække en eller anden minister,
justitsminister Lene Espersen ser da ud til at tænke mere
på dyrene end mange af de andre på tinget.
mvh jensenjs

Fra : Carsten

Dato : 09-05-02 23:01

Hej
Det link føre ik lige til noget om en dyrelæge ???

Mvh
Carsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 09-05-02 23:06

Jo da, du skal bare scrolle ned, så kommer den egentlige artikel.

Med venlig hilsen
Danielle Villefrance
www.ailuro.dk

Fra : Bettina Hansen

Dato : 19-05-02 10:21

Kenneth Villefrance wrote in message ...
>Jo da, du skal bare scrolle ned, så kommer den egentlige artikel.

Jeg får en artikel om fire polakker der udvises pga illegalt arbejde? Er det
mig der gør noget forkert?

Mvh Bettina

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 19-05-02 11:14

"Bettina Hansen" <beh@chin.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg får en artikel om fire polakker der udvises pga illegalt arbejde? Er
det
> mig der gør noget forkert?

Hej Betinna

Den person der står bag, er dyrlæge Jens Breth Hansen, hvis kvalifikationer
som dyrlæge tidligere har været omtalt her, og det var ikke positivt.

Den historie jeg linker til, bekræfter mit indtryk af, at Jens Breth Hansen
er en
temmelig ubehagelig person, der efter min mening ikke burde have med
hverken dyr eller mennesker at gøre.

Århus stiftstidene har bragt flere historier om Jens Breth Hansen, som jeg
har linket til.
Prøv og kig på nedenstående link's, og du vil sikkert forstå hvad jeg mener.

http://www.stiften-aarhus.dk/aarhus/artikel:aid=64160

www.stiften-aarhus.dk/artikel:aid=64509

www.stiften-aarhus.dk/artikel:aid=64913

Århus stiftstidene har nyligt brag flere historier om Jens Breth Hansen, men
det har kun været historier omhandlende Jens Breth Hansen som Bolighaj.

Venlig hilsen
Kenneth