Serious Sam Second...
Fra : ScooterHead

Dato : 30-04-02 10:57

Jeg er kommet til et kvadratisk rum, hvor man hopper helt vildt rundt og
skal forsøge at skyde de forskellige bæster der kommer ud fra nogle huller i
væggen. Er der en der har en god måde at komme videre herfra på. ?
--
/ScooteerHead

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-04-02 11:39

On Tue, 30 Apr 2002 11:57:22 +0200, "ScooterHead" <batteries@ping.dk>
wrote:

>Jeg er kommet til et kvadratisk rum, hvor man hopper helt vildt rundt og
>skal forsøge at skyde de forskellige bæster der kommer ud fra nogle huller i
>væggen. Er der en der har en god måde at komme videre herfra på. ?

Du er nødt tl at skyde allesammen først

Morten
morten@bowman.dk

Fra : ScooterHead

Dato : 02-05-02 08:58

Øv - nå men jeg må vel i gang, men svært er det fordi man hele tiden fjedrer
rundt som en sindssyg.

/SH

Fra : Jeppe Møller

Dato : 30-04-02 15:13

Hvis det er det sted jeg tænker på så...

De mærkelige 'ben-minutaurer' skal du samle dig en flok af så dfe løber i
halen på dig- så kan du pille dem ned flokvis (evnt. med en kanonkugle som
bowlingkugle
Robotterne fi ken røvfuld raketter i lysken- og de store røde robotter fik
kanonkugler på højeste tryk (så sal de kun have et skud)
De sindsyge og forvoksedfe vildsvin (som er mit yndlingsmonster :) spillede
jeg bowling med (læs- de fik kanonkugler lige på mulen)
Husk at hente livspoint inde på pedistalerne mellem hver horde af monstre

håber det var til hjælp
/Jeppe

ScooterHead <batteries@ping.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aalppe$1dkg$1@news.cybercity.dk...