HJÆLP: Store problemer med bjergkøbing gra~
Fra : Bent Hjerne

Dato : 30-04-02 10:25

Nu har vi endelig fået fat i dette spil til stor glæde for de små i familien
(og mig).

Problemet er at spillet laver mange underlige fejl - specielt i grafikken.

Spillet går desuden meget tit ud i windows fuldstændig spontant.

Når jeg kommer til scenen hvor man kan vælge om man vil hjælpe sofus på hans
rejse ned fra toppen af bjergkøbing går spillet konsekvent ned hvis man
vælger ja.
Vælger man nej, kan man komme videre til næste scene. Det går dog helt galt
når man bruger navigatøren i scenen i teltet for at vælge næste scene. Jeg
kan fint se den lille film, men så crasher det også.
Hver gang jeg så herefter prøver at starte spillet igen, starter den i samme
scene - og går ned........

Dette sker på begge vores computere, som begge kører winXP, ellers har de
faktisk ikke noget tilfælles.

Jeg har skiftet drivere til grafikkortet, men det hjælper desværre ikke en
pind...........

Håber på at der er nogen der sidder med nogle guldkorn

Bent

Min konfiguration

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-04-02 11:06

> Bent
>
> Min konfiguration

er fraværende.........

Har du evt prøvet at køre spillet i wind98/ME kompatibilitetstilstand?

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Bent Hjerne

Dato : 30-04-02 11:22

> er fraværende.........

Sorry den blev klippet væk.

ASUS A7V133
T-fugl 1,4GHz
1Gb RAM
Geforce 256 DDR grafikkort
SB-512 lydkort
Diverse HDD'ere og CD-rom drev

Bent

Fra : Bent Hjerne

Dato : 30-04-02 11:32

> Har du evt prøvet at køre spillet i wind98/ME kompatibilitetstilstand?

Vil prøve dette.

Vender tilbage med svar

Bent

Fra : Bent Hjerne

Dato : 30-04-02 15:23

> Vil prøve dette.
>
> Vender tilbage med svar

Har nu prøvet i samtlige kompatibilitetstilstande.
Har desuden prøvet i med samtlige skærmopløsninger / opdateringsfrekvens.

Lige lidt hjælper lortet......

Nogen der har et godt bud???

Bent

Fra : Torben Larsen

Dato : 30-04-02 20:00

"Bent Hjerne" <Bent_Hjerne@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Problemet er at spillet laver mange underlige fejl - specielt i grafikken.
>
> Spillet går desuden meget tit ud i windows fuldstændig spontant.

[snip]

> Dette sker på begge vores computere, som begge kører winXP, ellers har de
> faktisk ikke noget tilfælles.

Jeg mener der er en patch til spillet, der skulle rette netop denne
velkendte fejl i Windows XP. Prøv på spillets hjemmeside.
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Bent Hjerne

Dato : 30-04-02 21:19

> Jeg mener der er en patch til spillet, der skulle rette
> netop denne velkendte fejl i Windows XP. Prøv på
> spillets hjemmeside.

Jeg har downloadet denne patch. Desværre ser det ud til at den laver
nøjagtig samme fejle efter installering af patch'en.
Umiddelbart ser det ud til at patch'en ikke ændrer på noget som helst.

Du siger fejlen er velkendt. Hvad har andre gjort for at overvinde denne
fejl?????

Bent