Cisco 806, Level 15
Fra : Allan Mengers

Dato : 30-04-02 10:23

Hej,
Jeg har et problem med min router, når jeg indtaster min hjemmeside
www.mengers.dk i en browser, får jeg pop-up login til routeren:

Site: www.mengers.dk
Realm: Level 15

Er der noget jeg skal disable på routeren, så jeg kan se mit eget site
uden at logge på routeren? Jeg hoster selv mit domæne med fast ip. Kan
nogen hjælpe???

Mvh,

Allan

Fra : Jesper Skriver

Dato : 30-04-02 15:34

On 30 Apr 2002 02:22:43 -0700, Allan Mengers wrote:
> [...]
>
> Er der noget jeg skal disable på routeren, så jeg kan se mit eget site
> uden at logge på routeren? Jeg hoster selv mit domæne med fast ip. Kan

Du skal lave en statis NAT entry, noget ala

conf t
ip nat inside source static tcp <intern ip adresse> 80 <extern ip> 80 extendable
end
write

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Hejberg

Dato : 12-05-02 00:40

hej jesper

du kommer til at fortælde hvor du gør disse ting er det i hyber eller ind i
setup under PAT hvor der står http:80 for jeg kan ikke komme ind på min
server.........

--
Venlig hilsen Hejberg.