MS Windows
briani 27239
Outlook 2000
Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-04-02 09:24

Hvordan opretter man lettest en distibutionsliste i Outlook 2000?
Jeg har et dokument med en masse email adresser, som jeg gerne vil ha´
samlet i en distibutionsliste under Outlook 2000

Bo

Fra : Martin K

Dato : 30-04-02 09:41

Bo Nielsen wrote:
> Hvordan opretter man lettest en distibutionsliste i Outlook 2000?
> Jeg har et dokument med en masse email adresser, som jeg gerne vil ha´
> samlet i en distibutionsliste under Outlook 2000

Du kunne jo evt. prøve i news:dk.edb.programpakker.ms-office!

--
Martin K

Fra : Gevaldi

Dato : 30-04-02 09:44

"Bo Nielsen" <bo.nielsen@jur.ku.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan opretter man lettest en distibutionsliste i Outlook 2000?
> Jeg har et dokument med en masse email adresser, som jeg gerne vil ha´
> samlet i en distibutionsliste under Outlook 2000

Da du også har spurgt i
dk.edb.internet.software.mail+news
er dit spørgsmål vel OT her i gruppen.

FUT:

/Gevaldi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-02 13:25

Tue, 30 Apr 2002 10:44:13 +0200, skrev "Gevaldi"
<georg_valdiREMOVENOSPAM@hotmail.com>:

>Da du også har spurgt i
>dk.edb.internet.software.mail+news
>er dit spørgsmål vel OT her i gruppen.

Selv om, han ikke havde spurgt i mail+news er det vel stadig off
topic her?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-04-02 13:49

> [...]

>dk.edb.internet.software.mail+news
>er dit spørgsmål vel OT her i gruppen.

Selv om, han ikke havde spurgt i mail+news er det vel stadig off

Selvom det ikke er påkrævet, men skriv venligst, at du sætter
fut.

Fra : Gevaldi

Dato : 30-04-02 15:18

> Selv om, han ikke havde spurgt i mail+news er det vel stadig off
> topic her?

Ja.

> Selvom det ikke er påkrævet, men skriv venligst, at du sætter
> fut.

Jeg satte da også FUT, men det mener du ikke
var tydelig nok?

FUT:

/Gevaldi