Dizzy Mizz Lizzy opsamlingsalbum?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-04-02 10:00

Jeg har netop hørt i radioen at DML vil udgive et dobbelt
opsamlingsalbum. Faktisk gentog de nyheden efter en havde mailet ind og
sagt "tak for joken".

Fortæl mig venlist det alligevel er løgn

/Robert

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-04-02 09:29

Således skrev Robert Eriksen <roe@adr.dk> i dk.kultur.musik Tue, 30
Apr 2002 09:59:40 +0100:

>Jeg har netop hørt i radioen at DML vil udgive et dobbelt
>opsamlingsalbum. Faktisk gentog de nyheden efter en havde mailet ind og
>sagt "tak for joken".
>
>Fortæl mig venlist det alligevel er løgn

Der var en større artikel i en af de der gratisaviser i går.

Det skulle være en opsamling med live-udgaver.

Knud
--
Ne auderis delere orbem rigidum meum!

Fra : Troels

Dato : 30-04-02 16:10

> Det skulle være en opsamling med live-udgaver.

Det kan høres her : http://musik.dk/nyheder.php?article_id=37555

/Troels

Fra : .Kody

Dato : 30-04-02 10:30

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagt "tak for joken".
>
> Fortæl mig venlist det alligevel er løgn

Nope

Jeg købte den igår. Faktisk er live cdén ret fed,
så jeg synes godt den kan forsvares.

..Kody

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-04-02 12:55

Er udkommet:
http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=album&albumid=61200

(med lydprøver)

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 30-04-02 14:31

Robert Eriksen wrote:
> Jeg har netop hørt i radioen at DML vil udgive et dobbelt
> opsamlingsalbum. Faktisk gentog de nyheden efter en havde mailet ind
> og sagt "tak for joken".
>
> Fortæl mig venlist det alligevel er løgn

Dobbelt-album? Begge deres tidligere albums smækket sammen med tilfældig
playlist, eller hvad? :)

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-04-02 20:40

> Jeg har netop hørt i radioen at DML vil udgive et dobbelt
> opsamlingsalbum. Faktisk gentog de nyheden efter en havde mailet ind og
> sagt "tak for joken".
>
> Fortæl mig venlist det alligevel er løgn

Næh, hvorfor skulle det være det?

Som du ved, skal en kunstner kun lave to albums, før at der kommer
en "Best of ...".

Med venlig hilsen

Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-05-02 19:18

> Fortæl mig venlist det alligevel er løgn

Jeg havde nu foretrækket udelukkende et live-album, evt. dobbel op med Live
in japan.

/Martin Helbo