Problemer med Frontpage Server Extensions
Fra : Thomas Due

Dato : 30-04-02 07:45

Hej,

Mit spørgsmål har nok ikke noget med webdesign at gøre direkte, men
det har ihvertfald noget med Frontpage at gøre.

Jeg har det problem at jeg har en Win2K Professional med en Personal
Web
Server (IIS 5.0) sat op. Dertil har jeg en Frontpage 2002 som jeg
anvender
som udviklingsmiljø.

Før FP2002 havde jeg en Frontpage 98 installeret.

Nu er mit problem at når jeg forsøger at komme til mine server
extensions,
får jeg følgende at vide:

"The server administration programs and the server extensions on the
web server are not compatible. The administration program is too old
to use with this server."

Hvis jeg er i den forkerte gruppe vil jeg sætte pris på et fingerpeg i
den rigtige retning, ellers vil jeg hører om der er nogle der er set
noget lignende, og har en løsning. Jeg har været inde omkring MS
update siderne uden rigtigt at finde noget.

På forhånd tak,
Thomas Due

Fra : John

Dato : 30-04-02 21:01

Det vil nok være en god ide at opgradere din server med 2002 extensions.

--
MVH
John K Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-04-02 17:26

Du forsøger at køre den gamle administrator.
Du skal bruge den nye. (Microsoft Office Tools).

Fra : Thomas Kaare Hansen

Dato : 30-04-02 20:59

Prøv at læs under emnet: FP Server Extensions i samspil med IIS
eller PWS. Jeg fik det faktisk til at fungere efter den opskrift.
En enkelt gang siden har jeg haft problemer men dem løste jeg
ved, at "pausere" IIS for umidelbart efter at aktivere IIS igen.
Jeg ved ikke om det skyldes RAM-problemer på min PC, men det er
en anden sag.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-05-02 19:34

Og du tror ikke at jeg har bare lidt forstand på FP?
Fejlmeddelelsen er velkendt.

Fra : John

Dato : 01-05-02 23:23

Ikke desto mindre...

--
MVH
John K Hansen

Fra : Arne Hertzsprung Wil~

Dato : 02-05-02 07:44

> Og du tror ikke at jeg har bare lidt forstand på FP?
> Fejlmeddelelsen er velkendt.

<ironi on>
Overhovedet ikke - hvordan kan man dog tro at en person, der nærmest lever
af at arbejde med FrontPage og rådgive andre, som er MVP i skidtet, ved
noget som helst om produktet - den må du længere ud på landet med
</ironi off>
--
ahw