MS Windows
briani 27239
jv16Powertools
Fra : Erik Aalund

Dato : 30-04-02 07:04

Hej,
Jeg har tidl set dette stykkke software anbefalet her i gruppen.
Er der en venlig sjæl der kan fortælle kort hvordan man for bruger det
optimalt?
Lige umiddelbart ser det jo ud til at kunne en del.

--
Erik Aalund
Esbjerg

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 30-04-02 15:41

"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bruger det
> optimalt?
> Lige umiddelbart ser det jo ud til at kunne en del.

Jeg er i gang med strikke lidt sammen omkring det. Jeg vil lige
advare lidt mod at slette Zero Lenght Files, da mange genveje
f.eks. i Send til menuen slettes.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Erik Aalund

Dato : 30-04-02 16:14

"

Lider fint - bliver det at finde på www.wintip.dk ?

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 30-04-02 16:39

> Lider fint - bliver det at finde på www.wintip.dk ?

Ja - jeg skal nok lige melde tilbage i denne tråd når det er
klar.

Johnny

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 01-05-02 19:07