Asus A7V333 og ide problemer
Fra : Iceman

Dato : 30-04-02 03:22

Hvordan kan det være at jeg skal aktivere raid (jumber på bundkortet)
for at kunne benytte de 2 ekstra ata 133 controlere (promise 1 og 2),
hvis jeg ikke sætter det til raid kan jeg kun bruge de alm ide 1 og
ide 2 ! Det virker da lidt mærkeligt når nu man kan købe bunkortet
uden raid og med 4 ide controllrer !!! skriv hvis nogen har erfaringer
med raid kortet !!!

Fra : Thostrup

Dato : 30-04-02 07:03

"Iceman" <plastmager@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> ide 2 ! Det virker da lidt mærkeligt når nu man kan købe bunkortet
> uden raid og med 4 ide controllrer !!! skriv hvis nogen har erfaringer

Jeg har købt kortet uden raid ... og derpå er der kun de to IDE controlere,
og så er der markeringer til der hvor de to RAID controler skulle havde
siddet.

Mvh

Thostrup

Fra : Jonas Andersen

Dato : 06-05-02 07:33

> Jeg har købt kortet uden raid ... og derpå er der kun de to IDE
controlere,

Det er også det mobo jeg har mine problemer med. Når jeg sætter min hd på
den primære port, vil bios ikke finde den. Ellers virker alt fint når jeg
sætter den som secondær master.