Spil på internet
Fra : jørgen

Dato : 29-04-02 20:24

nogle der har forslag til spilder kan spilles på internet via
egen ip nr som "unreal T og insane" og ikke over en server hvor div cracket
spil ikke virker

gerne både bil RTS og skydespil

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-04-02 01:14

jørgen wrote:

> nogle der har forslag til spilder kan spilles på internet via
> egen ip nr som "unreal T og insane" og ikke over en server hvor div cracket
> spil ikke virker

Du vil altså gerne vide hvilke piratkopier der kan spilles over nettet?

Mvh

Bruno

Fra : Devast8or

Dato : 30-04-02 09:46

Det var også noget i den stil jeg kom frem til efter at have læst den
igennem en 7-8 gange.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : jørgen

Dato : 30-04-02 18:39

At den skulles læses 7-8 gange kan jeg ikke forstå
det var da et meget simpelt spørgsmål om der var nogle der kender spil der
kan spilles direkte over eget ip nr
så lad nu være med at være så hellig
hvis i ikke kan/vil svare hvorfor så ikke bare lade være med at svare.

mvh

Fra : Devast8or

Dato : 30-04-02 18:41

Det er det med eget IP nr. jeg ikke fatter. Selvfølgelig bruger du din egen
IP, du får jo svært ved at bruge en andens IP. Men derudover er det her ikke
den rigtige gruppe at spørge efter warez i. I forhold til hvad jeg tidligere
har set er du sluppet billigt flamewise.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Highlander

Dato : 30-04-02 19:27

"jørgen" <christiansen@has.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan spilles direkte over eget ip nr
> så lad nu være med at være så hellig
> hvis i ikke kan/vil svare hvorfor så ikke bare lade være med at svare.

Jeg synes det er iorden at man ikke umiddelbart, beskylder folk for at ville
stjæle, men istedet for læser posten igennen et par gange, inden man
beskylder folk for at være en nasserøv, der ikke vil betale for sin
underholdning og tilmed ikke kan finde ud at at spørge i en gruppen for
tyveknægte.

Highlander

Fra : Monster

Dato : 01-05-02 21:31

Manden skriver "hvor div cracks virker" og straks er han en svindler og en
tyv, jeg bruger selv cracks/no-cd til nogle af mine spil, da jeg ikke gider
at mit CD-drev skal slides op for hurtigt. Så lad vær med at dømme folk på
ingenting, for husk "tyv tror hver mand stjæler"

Monster