søger hjælp til wolfenstein...
Fra : J.F.K

Dato : 29-04-02 18:55

Jeg er kommet dertil hvor jeg skal slå Heinrich ihjel, men det er nu nemmere
sagt end gjort, er der nogen som har en "opskrift"

--

Mvh. John

med mindre man ændrer retning,
så ender man op der hvor man er på vej hen

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-05-02 09:26

On Mon, 29 Apr 2002 19:54:54 +0200, "J.F.K" <flintstone@cool.dk>
wrotd:

>Jeg er kommet dertil hvor jeg skal slå Heinrich ihjel, men det er nu nemmere
>sagt end gjort, er der nogen som har en "opskrift"

jeg mener at der hænger et eller andet oppe i luften du skal skyde på
så det ryger ned i hovedet på ham

Fra : Simon Kamber

Dato : 02-05-02 22:11

wrote:

>Jeg er kommet dertil hvor jeg skal slå Heinrich ihjel, men det er nu nemmere
>sagt end gjort, er der nogen som har en "opskrift"
Har aldrig prøvet ham, men engang for længe siden spurgte en anden om
de samme. Der syntes konklusionen at være cirkeldans med venom.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen