Signs
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-04-02 21:23

http://www.movie-list.com/s/signs.shtml

Den trailer giver mig stadig myrekryb !

Hent den nye trailer, og se den.

Jeg blev creepet ud, af The Sixth Sense, og jeg tror ski' at jeg osse bliver
det, med Signs.

Thomas

Fra : Per Kristensen

Dato : 30-04-02 07:26

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den trailer giver mig stadig myrekryb !
>
> Hent den nye trailer, og se den.
>
> Jeg blev creepet ud, af The Sixth Sense, og jeg tror ski' at jeg osse

Ja, nogen er jo mere sarte end andre ;)

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 30-04-02 08:11

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, nogen er jo mere sarte end andre ;)

Nu er vi jo nogen, som kan tåle Lucio Fulci film, uden at få det dårligt

Fra : Emil Rune

Dato : 30-04-02 17:07

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er vi jo nogen, som kan tåle Lucio Fulci film, uden at få det dårligt

Bob bob bob....Du er nok en af de hårde hunde hva? Så er Fulci altså heller
ikke værre...

Emil

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 30-04-02 18:17

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Bob bob bob....Du er nok en af de hårde hunde hva? Så er Fulci altså
heller
> ikke værre...

Nope, men Fulci styrer.

Det var osse sådan lige mest, for sammenligningens skyld

Fra : Morten DH

Dato : 30-04-02 19:58

Thomas Mouritsen <miles@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aamjjj$otb$1@sunsite.dk...
> Nope, men Fulci styrer.

Har du set New York Ripper? Overvejer at købe den nemlig...

Hvilken en er din farvorit? Tror jeg er mest til The Beyond indtil videre...

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 30-04-02 23:13

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> skrev i en meddelelse

> Har du set New York Ripper? Overvejer at købe den nemlig...
>
> Hvilken en er din farvorit? Tror jeg er mest til The Beyond indtil
videre...

Jeg har desværre kun set Zombi......og den var jeg ret begejstret for.

Det næste jeg skal se, bliver The Beyond, som jeg har hørt sku være go.

Fra : Morten Steen

Dato : 01-05-02 14:27

> Jeg har desværre kun set Zombi......og den var jeg ret begejstret for.

He-he... gør denne kommentar en smule dristig, ikke? :

"Nu er vi jo nogen, som kan tåle Lucio Fulci film, uden at få det dårligt
"

Men Thomas, check "City of The Living Dead" og også "House by the Cemetary".
Især "indvolds-opkast" scenen fra COTLD kan du da UMULIGT se uden at krumme
lidt tæer... på den fede måde... eller...

Morten

Fra : Anders Nielsen

Dato : 01-05-02 15:53

Morten Steen <morten.x@film.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Y2Sz8.8346$HZ2.690504@news000.worldonline.dk...
> [...]
krumme
> lidt tæer... på den fede måde... eller...

Lizard in a Woman's Skin er klart en af hans bedste....tjek den ud

vh Anders

Fra : Morten DH

Dato : 05-05-02 17:38

> [...]

krumme
> lidt tæer... på den fede måde... eller...

Specielt når man ved hvordan den scene er lavet... hører tit om at
skuespillere ofrer sig for deres roller, men den her slår det meste...

Fra : hobnobs

Dato : 09-05-02 10:34

Fortæl....