Flow måler
Fra : CO

Dato : 30-04-02 00:22

Er der nogen herinde der kender til en flow måler,
til måling af forbrug af brændstof på en dieselmotor, og
evt har et links hvor den kan anskaffes ?

mvh
Claus

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 30-04-02 01:07

> Er der nogen herinde der kender til en flow måler,
> til måling af forbrug af brændstof på en dieselmotor, og
> evt har et links hvor den kan anskaffes ?

Jeg ved at http://www.licanic.dk/ har rodet med sådan noget, om han gør i
det i dag ved jeg ikke.

Hilsen Jørgen

Fra : CO

Dato : 30-04-02 19:00

> Jeg ved at http://www.licanic.dk/ har rodet med sådan noget, om han gør i
> det i dag ved jeg ikke.

Hej Jørgen

Tak for din besvarelse !

Jeg søgte på hans hjemmeside, og kan umildbart ikke finde nogen oplysninger
om det,
men jeg ved der findes "standart indtruementer" hvor olieforbruget kan
måles, men hvor ??

mvh
Claus

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 30-04-02 21:58

> [...]
oplysninger
> om det,
> men jeg ved der findes "standart indtruementer" hvor olieforbruget kan

Hej Claus.

Jeg ved at Carsten (fra Licanic) rodede med flow målere, og jeg er ret
sikker på at hvis du kontakter ham og han ved hvem der evt har noget at han
fortæller dig det.

du kan jo hilse ham fra Jørgen i Helsinge

Hilsen Jørgen

Fra : CO

Dato : 30-04-02 22:48

> [...]
han
> fortæller dig det.
>
> du kan jo hilse ham fra Jørgen i Helsinge

Endnu engang tak, det vil jeg prøve !

mvh
claus

Fra : Flemming

Dato : 04-05-02 21:31

Prøv at se på dette link:
http://www.floscan.com/ModelSelection/marine/models/multifunction/series9000
..html
Jeg ved at marine elektro i Århus sælger dem.
MvH
Flemming

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-05-02 22:03

Du kunne evt. også koble en 20 liters dunk til... veje den med indhold...
sejle en strækning og veje dunken igen... så kan de bregene dig frem til
forbruget udfra vægtfylden...

CO <claus-@e-box.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ccdd591$0$2773$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : pjk

Dato : 03-03-04 09:05

Hej Claus

Kik ind på http://www.rsonline.dk, de har hjulpet mig på mit arbejde,
med flowmålinger af hydraulik olie.
Jeg ved http://www.navman.com/ har laver flowmålere til både diesel og
benzin.
Jeg går lidt i tankerne om at købe et af deres ekkolod med flowmåler.

Held og lykke

Per Jakobsen

http://www.kandu.dk/