Flere personer skal vedligeholde et FP98 w~
Fra : Rene Birk Laursen

Dato : 05-02-01 09:07

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan med lettest sætter FP98 op til at
flere personer kan vedligeholde forskellige dele af webstedet.

Der er tale om et websted som er oprettet i FP98 og som er lavet som ren
html - altså ikke noget ASP-, JS- eller JAVA-kode. Nu vil vi gerne være
flere om at vedligeholde webstedet og hver forfatter for ansvar for sine
egne sider. De enkelte forfattere skal altså ikke vedligeholde hinandens
sider. Siderne kan derfor også deles op i biblioteker - et eller flere til
hvar forfatter.

Webstedet kommer til at ligge hos A0.dk på deres exec-site med
understøttelse af FP. Hvis det hjælper kan vi arbejde med FP2000, hvis det
hjælper.

Er der nogen som kan forklare mig hvordan multi-forfattere virker i FP og
hvordan vi kan sikre os at de fleskellige forfattere ikke overskriver
hinandens sider ved upload.

Med vnlig hilsen

Rene

PS: Send venligst svar til gruppen og rbl@image.dk