Hornfisk i Århus
Fra : Jesper

Dato : 29-04-02 18:16

Hej´sa

Jeg er lige flyttet til Århus, og som den lystfisker jeg er, kunne jeg jo
godt tænke mig, at afprøve molefiskeriet i havnen, men der er jo ret meget
havn at begynde på, derfor dette indlæg: hvor skal jeg tage hen for at fange
især hornfisk(det er jo nu det sker), men også sild, flade, torsk og hvad
der ellers plejer at kunne tages fra molerne?

På forhånd tak
Jesper

Fra : Alex Linaa

Dato : 29-04-02 19:40

Jesper <jesperts@oncable.dk> skrev i
> [...]
> godt tænke mig, at afprøve molefiskeriet i havnen, men der er jo ret meget
> havn at begynde på, derfor dette indlæg: hvor skal jeg tage hen for at

Toppladser for hornfisk i Århusbugten er Vosnæspynt nord for Århus, og
Mariendal Strand syd for byen.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 29-04-02 20:56

On Mon, 29 Apr 2002 20:40:17 +0200, "Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com>
wrote:

>Toppladser for hornfisk i Århusbugten er Vosnæspynt nord for Århus, og
>Mariendal Strand syd for byen.
øhh Meriendal Strand er det nede Norsminde eller hvordan er det?

Moesgaard strand er også ganske udemærket

mvh
Anders

Fra : Alex Linaa

Dato : 30-04-02 07:52

"Anders H. Andersen" <aha@removenospamtiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Moesgaard strand er også ganske udemærket

Når blot man husker at størsteparten af Moesgaard Strand ligger inden for
fredningszonen omkring Giber å. (Helt hen til kiosken).

venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 30-04-02 19:28

On Tue, 30 Apr 2002 08:52:17 +0200, "Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com>
wrote:

>"Anders H. Andersen" <aha@removenospamtiscali.dk> skrev i en meddelelse

>Når blot man husker at størsteparten af Moesgaard Strand ligger inden for
>fredningszonen omkring Giber å. (Helt hen til kiosken).
Narturligvis, Når jeg skriver moesgaard mener jeg fra hvor
fredningzonen slutter og ned mod norsminde.

mvh
Anders

Fra : S. Mckinley

Dato : 30-04-02 15:20

Prøv at tage ud på østmolen og følg stenene indtil de slår et 90 grader
knæk, og kast så over i retning af moesgård strand.
Her har jeg ind i mellem fanget en del hornfisk, og så er der chance for
store ørreder

/Jens