Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tysk pendant til edbpriser
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 29-04-02 21:41

Hvad er det den tyske prisdatabase hedder, jeg skal finde den bedste pris på
et canon ixus v eller a40.
Mvh.
Christian

Fra : Søren Kops

Dato : 29-04-02 22:04

Jeg ved ikke om det er den helt rigtige: www.guenstiger.de.

mvh
kops

Fra : lars

Dato : 29-04-02 22:07

"Søren Kops" <soren@kops.biz> wrote in message
> Jeg ved ikke om det er den helt rigtige: www.guenstiger.de.

> [...]
-----------
Hej

Jo Guenstiger - ( http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp ) er god
eller er der:

http://www.evendi.de/

samt denne fælleseuropæieske: http://www.bestpriceeu.com/dk/index.asp

mvh

Lars

Fra : KJA

Dato : 30-04-02 00:10

Vil lige bemærke at det nok er klogest at kigge efter et Canon Ixus V2
istedet, da det typisk vil være billigere jvf. de danske priser på
edbpriser.dk og der derudover er en række forbedringer af ixus v i
v2-udgaven.. har selv bestilt det hos ny-camera.net til 505 Euro, en god
pris efter min mening og så har de en yderst hjælpsom engelsk hotline...

MVH

Kåre

Fra : Dan Andersen

Dato : 30-04-02 01:27

Når man læser beskrivelsen af V og V2, så er der ikke umiddelbar forskel -
er der nogen, der kender hvori den består?

Fra : KJA

Dato : 30-04-02 13:03

Taget fra http://www.dpreview.com/news/0203/02031302ixusv2.asp :

The DIGITAL IXUS v² (S200 ELPH) has the same 2x optical zoom, 2 megapixel
CCD as the previous Digital IXUS (S110 ELPH) but now has a revised stainless
steel body design, an orientation sensor, improved navigation controls,
selectable ISO, spot metering, better Direct Print (CP-100, CP-10 and BJ
S820D) and EXIF Print (EXIF 2.2) support

Læs selv anmeldelsen,

Kåre

Fra : Niels Svendsen

Dato : 30-04-02 00:27

Kender ikke til emnet, men hvad med at begynde her
http://www.searchenginecolossus.com/
= alverdens søgemaskiner.

--
Niels W. Svendsen