Farvel til Karoline
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 29-04-02 21:58

Hej
Lørdag morgen fandt vi en stærkt forkommen Karoline liggende udenfor på en
gammel jakke vi havde glemt udenfor. Hun så meget forkommen ud, så vi tog
hende ind i vores "sygestue" og gave hende lidt ekstra mad og varme. I går
var hun mere frisk, kom og snakkede med os. Spiste sin mad og drak også.
Hun så bedre ud. Men da vi her til morges kom ud for at give hende mad, lå
hun i sit lille "sygehus" og var død.
Hun var en dejlig kat, kun omkring 4-5 år gammel. Hun gik ofte sine egne
veje, men når hun så os, ville hun gerne snakkes med. Vi vil savne hendes
glade miajen, når vi kommer ud i gården, men nu har hun det godt. Hun sidder
oppe i dyrehimlen, og her hygger hun sig med alle de andre dyr, og hun møder
også sin bedstefar, der døde sidste sommer, så jeg ved de har det godt nu.
Men vi vil alligevel savne hende meget.
Farvel lille Karoline.

Alice

Fra : jensenjs

Dato : 01-05-02 00:09

> Farvel lille Karoline.
>
> Alice

Det gør altid ondt når sådan et lille væsen dør så tidligt.
Nu sidder jeg her og bliver helt ked af det, øv øv øv
Men hun har åbenbart haft det godt hos jer, og er nu ved
den her i gruppen så omtalte regnbuebro.
mvh jensenjs

Fra : Elwarth

Dato : 30-04-02 19:51

Hej Alice!

Jeg fik helt tårer i øjnene...
Folk siger jo, at det "bare er en kat", men vi ved jo godt, at sådan er det
ikke. Man kommer jo til at holde forbistret meget af de små pus.
Føler med jer.

V.H.
Dorthe