MS Windows
briani 27239
Kan man tilføje kommentarlinier i .reg-fil~
Fra : lillekurt

Dato : 30-04-02 00:57

For eksempel den der, som ændrer på knapperne i filvælgeren, kunne have godt
af lidt forklaring ind imellem linierne:
----------------
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\comdlg
32\Placesbar]
"Place0"=dword:00000000
"Place1"=dword:00000005
"Place2"=dword:00000008
"Place3"="d:\\nu"
"Place4"="d:\\todo"

Fra : Leony

Dato : 30-04-02 15:44

"lillekurt" <NOSPAMlillekurt@grin.dk> skrev i en meddelelse

> For eksempel den der, som ændrer på knapperne i filvælgeren, kunne have
godt
> af lidt forklaring ind imellem linierne:

Jeg har aldrig set en regfil med kommentarer, de ligger altid i et txt
dokument ved siden af.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : LarsS

Dato : 30-04-02 16:08

"lillekurt" skrev:

> Kan man tilføje kommentarlinier i .reg-filer?

Ja, brug semikolon som start på kommentar-linje.
(Så kommer de ikke med til datareg.basen ved "fletning")

/LarsS