MS Windows
briani 27239
Installere program til anden "bruger" på X~
Fra : Finn I

Dato : 29-04-02 22:43

På min maskine med XP har jeg oprettet en konto til junior på brugerniveau.
Det går fint nok med at gå på nettet og såe'n. Men hvad skal jeg ændre sådan
at jeg kan installere DivX Playa?
Hvis jeg installere det på min konto (Adm.) kommer følgende fejlmeddelse når
han er logget på og forsøger at køre programmet "Could not read the
application directory from the registry"

--
Best Regards
Finn

Remove "2" in mail for reply

Fra : Henry

Dato : 30-04-02 09:11

Hej Finn

Er det nemmeste ikke at gøre ham til midlertidig lokal adm og installere
programmet i hans profil. Herefter gøre ham til alm bruger igen.

Hvis programmet laver et eller andet kald eller skrivning til
registreringsdatabasen som han ikke har ret til som alm bruger må du ændre
rettighederne i denne.Ved at køre regedt32.
H.L