MS Windows
briani 27239
skrivebords ikoner
Fra : DonE

Dato : 29-04-02 20:32

Hej NG.
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe jeg er i.
Hvordan fjerner jeg den farve der er som bagrund
under teksten på mine skrivebords ikoner?
Altså, så det er kun teksten der står der!
Har WinXP Pro Dk

/DonE

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 29-04-02 20:49

DonE wrote:
> [...]
> Hvordan fjerner jeg den farve der er som bagrund
> under teksten på mine skrivebords ikoner?
> Altså, så det er kun teksten der står der!

Jeg har nøjagtigt samme spørgsmål, for jeg synes jeg har prøvet alt uden
resultat.
--
NOSPAM
fjernes i e-mail, hvis du skriver mail til mig
Venlig hilsen
Bjarne
EC

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 30-04-02 10:58

"DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan fjerner jeg den farve der er som bagrund
> under teksten på mine skrivebords ikoner?
> Altså, så det er kun teksten der står der!

Kontrolpanel>System>Avanceret>Ydeevne>Visuelle effekter>
Brug skygger til ikoner på skrivebordet.

Det skulle gøre det.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : DonE

Dato : 30-04-02 11:13

news:aalpr6$1dn3> Kontrolpanel>System>Avanceret>Ydeevne>Visuelle effekter>

Nemlig, sådan! Mange tak for det!
/DonE

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 30-04-02 17:15

DonE wrote:
> "Henrik Stavnshøj" <helian@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:aalpr6$1dn3> Kontrolpanel>System>Avanceret>Ydeevne>Visuelle
> [...]
Jeg siger også tak
--